Wild Kids, hur mycket är på riktigt?

Account

Trådstartare
Tittat på några avsnitt av Wild Kids och nu undrar jag hur mycket som är på riktigt? Sover de verkligen i sina läger? De lagar väl inte egen mat och de ser inte smutsiga ut så det känns som att de har tillgång till serverad mat och dusch?
 
Tittat på några avsnitt av Wild Kids och nu undrar jag hur mycket som är på riktigt? Sover de verkligen i sina läger? De lagar väl inte egen mat och de ser inte smutsiga ut så det känns som att de har tillgång till serverad mat och dusch?

Jag har faktiskt ingen aning men varför skulle de INTE sova i lägren? De är ju ändå rätt stora de som är med, jag var på massor av läger i den åldern och sov borta. Antar att de har någon form av vuxenövervakning på det hela?
 
Formulerade mig lite fel, just sova där är ju inget egentligen, menade mer att är de helt själva? Klart de inte är, kamerateamet är ju där, menar mer att bor de helt själva utan vuxna.
 
Formulerade mig lite fel, just sova där är ju inget egentligen, menade mer att är de helt själva? Klart de inte är, kamerateamet är ju där, menar mer att bor de helt själva utan vuxna.

Garanterat vuxna där på något vis, tvivlar på att de lämnas ensamma många sekunder under dagen. Säkerhetsaspekten brukar vara hög på inspelningar med barn.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 003
Senast: Badger
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 624
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Hoarfrost
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 476
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp