Bukefalos 28 år!

Willab pälsglans..

S

Serendipity

Är det ngn som har märkt av att deras häst har blivit "kli-ig" och fått klåda av Willab Pälsglans, Basic Formula? (Orange flaska).
Funderar på om EG har reagerat på den nämligen..
 
Min ena kliade sig lite i sommras och det var nog för glansmedlet, tror att det var willabs.
 
Det är ju mycket möjligt att det är pälsglansen han reagerat på. Det finns ju vissa märken som lovar att deras produkter inte ska irritera hästen, kolla i affären! Själv använder jag alltid Foxfire (förutom på utställningar), dyrt men bäst enligt mig. :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 718
Senast: liiinnea
·
Hundhälsa Hej, Har i ca 2 månader bytt till MUSH helfoder till min kräsna vovve, det har passat väldigt bra då hon älskar det och samtidigt på...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Rebe92
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 219
Senast: Sirap
·
Hästhantering Jag har ett "litet" problem. Eller kanske snarare, Herr Häst har ett "litet" problem. Han är livrädd för vildsvin, och allt som har med...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 356
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp