Bukefalos 28 år!

Wilton 1137

Retzina

Trådstartare
Hej!

Är det någon som träffat honom/sett honom live? Intryck? Hur är hans temperament? Funderar på honom till mitt Flemmingh-Shogun** sto. Någon som har hunnit få en avkomma? Är även intresserad av att se bilder/filmer på hingsten och hans avkommor om det är någon som har! Den på hemsidan har jag sett. Tacksam för svar!
 
Sv: Wilton 1137

Jag träffade Wilton inför mitt beslut att betäcka förra året, och mitt intryck av honom är väldigt positivt! Han har ett trevligt temperament och var nyfiken och social.

Mitt föl e. Wilton föddes natten till igår och är riktigt, riktigt vackert. Han är proportionerlig och fin, och ser väldigt stark och frisk ut. Otroligt fina gångarter!!!

Nu håller jag på att vända upp och ner på hela huset i jakt efter min laddare till kameran. (antagligen ligger den hos en släkting 60 mil härifrån...) Men jag pm:ar ts så kanske vi kan lösa det då jag har massor med bilder i mobilen.
 
Sv: Wilton 1137

Här är en bild på en Wilton - Florestan

dsc_00481.jpg
 
Sv: Wilton 1137

Mitt föl e. Wilton föddes natten till igår och är riktigt, riktigt vackert. Han är proportionerlig och fin, och ser väldigt stark och frisk ut. Otroligt fina gångarter!!!

Åååh grattis! hoppas du hittar den, vore kul att se bilder :D
 
Sv: Wilton 1137

Träffade honom förra året och fick samma intryck som Bacci, social och trevlig hingst med "snälla ögon".
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 565
Senast: Fetaost
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 661
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 472
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Jag går och funderar lite på vad jag ska välja för hingst till mitt sto till våren. Stoet är import Litauen och hyfsat ok ihopsatt med...
Svar
15
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp