Bukefalos 28 år!

World of Dreams

pastejja

Trådstartare
Det står bland nyheterna att den godkände hingsten World of Dreams kommer till Sverige. Han verkar komma hit som tävlingshäst, någon som vet om det är tänkt att han ska verka i avel? Förstår jag det rätt så har han mest tävlats och inte använts så mycket i avel, men är det någon som vet vad han lämnat?
/U
 
Sv: World of Dreams

Jag tror jag kan fylla alla dina önskemål med den här länken: länkdet står om köpet bland bukenyheterna, tror att det var igår eller förrgår.

/U
 
Sv: World of Dreams

Oki då får jag Googla , kände mig lite lat :o och hoppades att du varit ute och Googlat på honom .

Du brukar ju vara duktig på att söka hingstar .;)

Mia
 
Sv: World of Dreams

läser du om mitt meddelande så ser du att det finns en länk. ;) (som du beställde)
/U
 
Sv: World of Dreams

läser du om mitt meddelande så ser du att det finns en länk. ;) (som du beställde)
/U

Ohhh förlåt Ulrika :o Jag läste ditt inlägg lite för snabbt och trodde du länkade till artikelln på Buke och gick aldrig in där :o

Men nu har jag kollat . Tack så mycket för hjälpen ;)

Mia
 
Sv: World of Dreams

Det är en rätt ung tjej, under 18 tror jag och det är första gången hon sitter på hästen. Jag vore också rätt spänd om jag fick provrida en sådan häst ;)
 
Sv: World of Dreams

Hahaha jag hade skumpat av så spänd hade jag varit. Fast jag är inte så duktig så det skulle bli aktuellt att provrida en sån häst ändå:D

Tycker det ser ut som en trevlig häst sen är frågan om det är lönt att ställa honom till avel - hur många ston får han?
 

Liknande trådar

Avel På senare tid har det stått en del om Mares of Macha i ridsportnyheterna, eftersom först Henrik von Eckermans MaryLou och nu senast...
2
Svar
38
· Visningar
3 892
Senast: Badger
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 401
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp