Wow vilket kapp jag gjorde!

P

puman_22

Köpte ett par helt nya Königs dressyrstövlar i dag för 875 kr. Behövde egentligen inte ett par nya stövlar men köpte dem ändå för det var ett bra pris. :) :idea: :p
 
Fd Häst & Co i L-krona. De har trots allt lite vettiga saker kvar trots att de haft rea lääääänge. :D
 
Fd Häst &co? Finns de inte längre? Eller har de bytt namn?
Har de någon hemsida?
 
De håller på med totalutförsäljning eftersom de inte ska finnas kvar längre. Först hade de 50% rea på allt sen 50-70% på reapriset och det var då jag gjorde mitt kapp. :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 898
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Ketrawzc
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 942
Senast: Stereo
·
Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 014
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp