Bukefalos 28 år!

S

Star Spangled Banner

Kollade i tävlingskalendern på RHAs hemsida och kunde inte hitta något om WRAS SM, någon som vet var (vilken klubb) tävlingen kommer att arrangeras 09.
 
Sv: wras sm

Jag ändrade mig när jag skrev bara, därav *never mind* ;), men jag tror att WRAS tävlingskalender kommer ut i februari/mars någon gång om jag inte är helt fel ute. Tror det var så förra året.
 
Sv: wras sm

Kalendern ska publiceras efter nyår, har inte hört något om vilka klubbar som sökt SM för nästa år.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Poliser finns på plats när SM i dressyr arrangeras på Grevagården i Skövde. – Vi har valt att se till säkerheten. Det finns inte någon...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Orientering mitt i stan, hästar som skrittar genom city och beachvattenpolo utanför uteserveringarna. Under vecka 26 blir det svårt att...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: animalasia
·
  • Artikel
Hästnyheter Den 10-13 augusti är det dags för Folksam SM i Sportkörning, där ett helt gäng nya svenska mästare ska utses. Tävlingarna arrangeras av...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp