Bukefalos 28 år!

WRAS tävlingar 2008 ??

Lina_Zacha

Trådstartare
Skulle inte kalendern läggas ut 15 oktober, enligt wras hemsida? Fortfarande inget, finns det någon här som har koll?

Vore ju trevligt att veta när SM blir av till exempel.
 
Sv: WRAS tävlingar 2008 ??

Det har kommit en preliminär kalender, men senaste jag hörde så var egentligen inget av det särskilt spikat... Prat på att flytta datum för SM bla.

/Ida
 
Sv: WRAS tävlingar 2008 ??

Det har kommit en preliminär kalender, men senaste jag hörde så var egentligen inget av det särskilt spikat... Prat på att flytta datum för SM bla.

/Ida


Jasså. men vart finns den? :smirk: såg inte på wras hemsida..
 
Sv: WRAS tävlingar 2008 ??

Jag letar också vore ju bra att kunna planera i god tid. Kalendern borde ju vara klar eftersom klubbarna måste skicka in sina ansökningar så pass tidigt.;)
 
Sv: WRAS tävlingar 2008 ??

Inget som jag fått från internet, fått på papper någonstans ifrån. Utskrivet mail möjligtvis. Var dessutom bara från första omgången ansökningar, dvs mest större tävlingar. Och som sagt så var det en del datum som skulle ändras, så jag tror inte det är någon idé att jag lägger ut det här för då är det risk att folk börjar planera och måste planera om när den riktiga kommer.

/Ida
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 435
Senast: zarmino
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 589
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 997
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 186
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp