Bukefalos 28 år!

Zaria

Trådstartare
Nu har hyresgästföreningen tagit sig i kragen.

Sitter skyltar överallt nu där det står att "Hundar skall vara kopplade och katter hållas under uppsikt"

Dessutom har de tydligen satt något på kontraktet där man förbinder sig att hålla ordning på sina husdjur.

De fortsätter även att fånga in katter,märkta som omärkta sedan får man betala för att lösa ut dem.

Jag är överlycklig efter åratal av katter som springer in i lägenheter och förorenar,uppgrävda rabatter,nerskitade lekplatser mm
 
Sv: Yes!!!

Låter jättebra. Ingen blir gladare än jag, som givetvis får masa skit för att andra inte håller uppsikt på sina katter. Det vet ju alla att en uppfödare förmodligen dräller med sina störande katter :mad:

Visst är det en begränsning för de få som nte kan ha utekatter, men 99% av de katter som går ute hade klarat sig alldeles utmärkt av att bara vara ute med matte/husse.
 
Sv: Yes!!!

Låter kanon!
Jag har haft utekatt (hon trivdes inte alls inne) och hade det varit då hade jag fått flytta. Men nu när jag bara har innekatter så tycker jag det är enbart kanon.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 471
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har egentligen ingenting emot katter! Eller några andra djur heller för den delen. Jag har själv haft många katter när jag bodde på...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 221
Senast: Heulwen
·
Q
Hästmänniskan Vi, jag och min sambo har stora problem med vår hyresvärd. Vi har en lägenhet i en förort och längtar ut på landet. Av en ren slump red...
2
Svar
29
· Visningar
3 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp