Bukefalos 28 år!

Yoga löper *suck*

MissFideli

Trådstartare
Sådär lagom mycket som en kastrat nu kan göra. Varje morgon sitter hon nedanför sängen och skriker på mig. Hon hoppar upp, lägger sig och vi somnar om. Efter nån timme sitter hon och hojtar saker nedanför sängen igen.

Jag som kastrerade mina skrällen för att slippa sånt :angel:
 
Sv: Yoga löper *suck*

Du får väl hitta en grabb till henne då så att hon blir tyst. ;)
 
Sv: Yoga löper *suck*

Den enda grabben som dög till damen var ju Abbies pappa. Får väl ringa hans ägare och fråga om han kan bo här ett tag så tanten blir tyst :p
 
Sv: Yoga löper *suck*

Min katt sjunger också högt. Väldigt högt :crazy:
Nu är ju inte han någon hona som löper, men jag misstänker att någon av grannarnas okastrerade huskatter gör det :mad:
Vart köper man högeffektiva hörselskydd för nattbruk? :angel:
 
Sv: Yoga löper *suck*

Jadu, det har jag också undrat. Öronproppar i all ära, men helt ljudtäta är dom inte. I alla fall inte när kattskrället sitter 40 cm ifrån.

Vad jag vet bor det inga fler katter i huset, bara en hund. Men Yoga kanske inte är så kinkig :devil:
 
Sv: Yoga löper *suck*

Nä, precis. Eftersom hon är kastrerad så blir det ju inga hundungar eller kattvalpar heller.
 
Sv: Yoga löper *suck*

Jag förstår ditt dilemma:p Min Sunny sitter och ropar efter löphonor på nätterna, han är också kastrerad:crazy:
 
Sv: Yoga löper *suck*

Vi kan byta kisse! :D Jag vaknade kl 5 imorse av att Mis skrek och sen kräktes i sovrummet. När jag skulle gå upp och torka klev jag i det... :eek:
 
Sv: Yoga löper *suck*

*kl*

Det är DÄRFÖR kisse har blivit så pratglad på sistone! Han är ju inte ens kastrerad. :idea:
 
Sv: Yoga löper *suck*

Vi kan byta kisse! :D Jag vaknade kl 5 imorse av att Mis skrek och sen kräktes i sovrummet. När jag skulle gå upp och torka klev jag i det... :eek:

:rofl: Haha så typiskt! :D Min katt brukar alltid pricka in och spy precis när jag äter frukost. Väldigt aptitligt att fortsätta ätandet efter att ha torkat kattspya. :crazy:

Och min katt får INTE löpa igen!!! :eek: För nu är hennes pojkvän kastrerad och jag vill så gärna ha bebbar efter honom. :love:

/Erica
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Wille
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: Praefatio
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 775
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp