Bukefalos 28 år!

Z-täcket?

Freddie

Trådstartare
Vad är era erfarenheter av Z-täcket?
Jag letar efter att hållbart (mkt viktigt), snyggt :angel: och framför allt välpassande täcke och har fastnat för dessa.

Kan man beställa via deras mail? Finns det möjlighet att betala med kort? Någon som vet hur deras leveranser fungerar osv?

Tacksam för svar!

MVH Fredrika
 
Sv: Z-täcket?

Jag har ett Z-täcke. Har inte använt det så mycket än men jag gillar det! :)
Det känns hållbart iaf! Jag köpte mitt på globen horse show.

PICT0101.jpg
 
Sv: Z-täcket?

Har ett ridtäcke från Z-täcket..
beställde från Globen, fanns inte i färgen vi ville ha men det var inga problem för dem att skicka ett.. beställde ett ulltäcke men fick ett regn med fleece i.. skickade inte tillbaka eftersom det iaf var väldigt snyggt, och kostade lika mycket. Är nöjd med det, men leveransen tog ganska lång tid (kanske många som beställde just efter Globen iof..)
 
Sv: Z-täcket?

Tycker att deras täcken är superbra kvalitet. Håller sig snygga och hela länge :)

Dessutom är dom ju SUPERSNYGGA :love: :love: :love:
 
Sv: Z-täcket?

De var väldigt fina i globen, jag hade dock redan köpt ett täcke så det fick bli ett shabrak från dem istället :D
 
Sv: Z-täcket?

Jag köpte ett ländtäcke från dem för 5 år sen :D Det är jättebra kvalité, håller emtot regn väldigt bra! Mitt är teddyfodrat.
 
Sv: Z-täcket?

Köpte ett i globen. helt suveränt, underbart, har bra passform och snyggt :love:
 
Sv: Z-täcket?

Deras täcken är jättebra. Det går bra att beställa via mail. Betalning har jag för mig postförskott eller kort. Kolla på hemsidan, där finns kontaktuppgiter, ring och fråga!
 
Sv: Z-täcket?

Jag träffade på dom på Globen och jag ska beställa ett sånt airtech (eller vad det heter) ländtäcke... Man kan få det måttbeställt och välja vilka färger man vill utan extra kostnad...
 
Sv: Z-täcket?

Jag är fruktansvärt förtjust i deras täcken!

Sitter kanon aldrig skav, andas alltid vattentätt trots ösregn.

Dessutom tycker jag att det är extra roligt att man kan kombinera färgerna själv.. min förra häst hade nästan allt i samma kombination.. tyvärr är täckena förstora för nya skruttan... :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 299
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min hund har fått artros. Det var väl lite väntat då hon inte var 100% ren på röntgen vid 1 års ålder (godkänt men inte helt rent) och...
Svar
18
· Visningar
2 846
Senast: movi
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 696
Senast: LaMagia
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 886
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp