Bukefalos 28 år!

Zaldi - Royal eller stubben cs?

F

fean

har nu äntligen hittat två hoppsadlar med rätt bomvidd, men vilken ska jag välja. Det skiljer rätt mycket i pris på dom. men vilken sadel är skönats och prisvärd? har aldrig ridit i en zaldi.
Nån som vet något om de här två märkerna och kanske har testat både.:crazy:
 
Sv: Zaldi - Royal eller stubben cs?

det vet ja tyvärr inte eftersom sadlarna måste skickas. han har en stubben nu som jag själv trivs i.
 
Sv: Zaldi - Royal eller stubben cs?

Jag sålde precis min zaldi då jag inte gillade den alls, Men smaken är som baken, kanske gillar du den. Hon som köpte den hade letat JÄTTE länge efter en sånt.
 
Sv: Zaldi - Royal eller stubben cs?

okej! Det är ganska stor skillnad på zaldi och stubben då?
 
Sv: Zaldi - Royal eller stubben cs?

Stor skillnad är det väl inte, men det är en betydande skillnad. De har böjningen på helt olika ställen. Så en av dom ligger iaf bättre.
 
Sv: Zaldi - Royal eller stubben cs?

jag har en zaldi hoppsadel, och den är så gudomligt skön enligt mig. helt klart den skönaste jag haft äran att ha rumpan i.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 506
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 698
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 660
Senast: kma
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 075
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp