Bukefalos 28 år!

Zardin Firfod

R

Rigoletto

Jag har fallit totalt för den hingsten. Är han godkänd för betäckning i Sverige?

Läste på Firfods hemsida att han finns på fryst sperma, men att det har varit lite problem med den? Någon som vet?

Förstår inte danska så bra så jag kan ha missuppfattat...
 
Sv: Zardin Firfod

Ja, visst e han snygg.
www.vena.se har en avkomma fran honom iår, hon heter Vena Xtreem, hennes mamma heter Ankara Firfod hon köptes in förra sommaren och iår igen betäckt med Zardin...
 
Sv: Zardin Firfod

Jag har fallit totalt för den hingsten. Är han godkänd för betäckning i Sverige?

Läste på Firfods hemsida att han finns på fryst sperma, men att det har varit lite problem med den? Någon som vet?

Förstår inte danska så bra så jag kan ha missuppfattat...

Var har denna hingsten tagit vägen? Rids han? Han står inte till förfogande på firfods station? Såld var? Senaste filmerna är från 2007...
 
Sv: Zardin Firfod

Ok då,han bor i tyskland och rids av en ung flicka,går inte i avel.

Källa:den kvinnliga delen av ägarna.
 
Sv: Zardin Firfod

Tack!. Tråkigt att han inte används inom aveln. Det han lämnat har ju varit mkt trevlig. Funderar på en avkomma efter honom.
 

Liknande trådar

Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 411
Senast: Puffindog
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 077
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 466
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp