Zingo i skogen.

D

dannilall

Här kommer ett par bilder på busen när han kämpar för att få med sig en rotvälta med vidhängande gran.
Skogen3-1.jpg

Skogen2.jpg


Här står han och lyssnar efter harar att jaga.
Skogen7.jpg
 
Sv: Zingo i skogen.

Lyckades han eller gav han upp? :bump:

Söt var han i alla fall :banana:
 
Sv: Zingo i skogen.

Han gav upp när han upptäckte att en stor bit av roten var lös. Den tog han i stället och höll på att slå omkull matte upprepade gånger när han kom rusande bakifrån. Byxorna är nu färdiga för tvätt. Men roligt hade han den :devil:
 
Sv: Zingo i skogen.

läckerbit!! :D Synd att han inte fick med sig granen.. tänk du hade sluppit att hugga ner julegranen själv ^^
 
Sv: Zingo i skogen.

Jo det hade ju varit bra men det hade inneburit att jag behövt slå hål i taket för att resa den. Tror inte hyresvärden blivit glad.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Roheryn
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 600
Senast: Kraxa
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: MiniLi
·
Hundträning Har en 6,5 månaders stående fågelhund med stort motionsbehov, hon har en kropp som sprudlar av energi och hon kommer bli en fantastisk...
2
Svar
26
· Visningar
2 499
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp