Zingo i skogen.

D

dannilall

Här kommer ett par bilder på busen när han kämpar för att få med sig en rotvälta med vidhängande gran.
Skogen3-1.jpg

Skogen2.jpg


Här står han och lyssnar efter harar att jaga.
Skogen7.jpg
 
Sv: Zingo i skogen.

Lyckades han eller gav han upp? :bump:

Söt var han i alla fall :banana:
 
Sv: Zingo i skogen.

Han gav upp när han upptäckte att en stor bit av roten var lös. Den tog han i stället och höll på att slå omkull matte upprepade gånger när han kom rusande bakifrån. Byxorna är nu färdiga för tvätt. Men roligt hade han den :devil:
 
Sv: Zingo i skogen.

läckerbit!! :D Synd att han inte fick med sig granen.. tänk du hade sluppit att hugga ner julegranen själv ^^
 
Sv: Zingo i skogen.

Jo det hade ju varit bra men det hade inneburit att jag behövt slå hål i taket för att resa den. Tror inte hyresvärden blivit glad.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 842
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 715
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 158
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp