Zoogins avkommor

M

MyHero_Aragorn

Hejsan det är så att jag har en avkomma efter Zoogin som nu är fyra år. Jag undrar lite hru hans avkommor brukar vara i temperamentet och om de utvecklas väldigt sen? ja jag vill veta så mycket som möjligt.
:angel:

Så snälla ni som vet skriv :D
 
Sv: Zoogins avkommor

Dom jag har mött är snälla, drulliga o klantiga... Även trots jag hört att han själv var rätt ilsken...
 
Sv: Zoogins avkommor

De jag stött på har varit relativt sent utvecklade. Lite buffliga och ouppmärksamma, men hemskt snälla.
 
Sv: Zoogins avkommor

Hejsan det är så att jag har en avkomma efter Zoogin som nu är fyra år. Jag undrar lite hru hans avkommor brukar vara i temperamentet och om de utvecklas väldigt sen? ja jag vill veta så mycket som möjligt.
:angel:

Så snälla ni som vet skriv :D
Tyvärr så är dom som jag har mött riktiga stampare, skodda med dykare :crazy:
 
Sv: Zoogins avkommor

Hade en avkomma efter honom hösten som 3 åring fram till sommaren som 4 åring.

Snäll häst på alla vis, dock rätt klantig och lite bufflig..Var duktig att kliva en på fötterna (ibland undrade man om han försökte kliva på en med flit)

Som travhäst var han kapabel, men lite snurrig. Visade aldrig i lopp det han gjorde i träning. Som 3 åring speedade han 1.10 med långbrodd på isbana. Blev "aldrig" trött i träning. Travade som en klocka i träning, i lopp var det si och så emellanåt, var beroende på vilket humör han var på.

Tror inte att tävla var riktigt hans grejj, även om han inte på något vis var oärlig, avslutade oftast som ett spjut sista 200m.
 
Sv: Zoogins avkommor

Tack för alla svar.
Detta låter precis som min häst, väldigt väldigt snäll väldigt smart. men dock väldigt väldigt klantig dummlig mm. Han är också väldigt väldigt unghäst aktig inte alls mogen för sin ålder.

Så då vet man att han trotts allt är som han ska :d
 
Sv: Zoogins avkommor

Enl Åke himself så är dom väldigt kapabla tills dom fyller 3......sen är det bara skit.
 
Sv: Zoogins avkommor

Min häst är INTE skit han är fan den snällaste klokaste häst jag stöt på även om han är lite "klantig":angel:
 
Sv: Zoogins avkommor

Dom brukar ha veka framknän också, och han har ju inte lämnat några underdjur precis
 
Sv: Zoogins avkommor

Det kanske kan stämma, jag känner en som har en märr, och hon blir behandllad ganska ofta i framknäna...dessutom är hon ett riktigt hår av hin :devil:
 
Sv: Zoogins avkommor

Får väl instämma där med

Här kunde man snacka EXcentrisk benställning.. Hjulbent bak var han också!

Inte det lättaste att hålla fräsch..
 
Sv: Zoogins avkommor

Lånar..

Var finns Zoogin och Copiad nu??

En avkomma efter Copiad har vi haft och den blev i alla fall ingen stjärna..:crazy:

AM
 
Sv: Zoogins avkommor

Zoogin står väl i Finland tror jag..

Men båda dessa kommer väl tillbaka nu när reglerna har ändrats.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 993
Senast: Karro-Lina
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 579
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 277
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp