Zookompaniet

Sv: Zookompaniet

Ja det kunde dom ha sagt då, jag var ju inte gammal. Var helt förtvivlad när jag hittade den död.
 
Sv: Zookompaniet

Ja, det skulle de absolut ha sagt. Tyvärr är det inte särskilt vanligt att de säger det, det vet jag.
 
Sv: Zookompaniet

jag har bara i undantagsfall varit i djuraffärer som har djur där dom haft fåglar och smådjur i olika rum.


(därmed inte sagt att det är rätt dock)
 
Sv: Zookompaniet

Fast grejen med Zookompaniet är väl den att det inte är undulater vi pratar om, det är gigantiska djäkla papegoj-par i massor! Ljudnivån är näst intill öronbedövande när de sätter igång att skrika. Dessutom står de i ett rum som är mycket sparsmakat inrett, vilket gör att det ekar. Jag undviker att gå in i rummet pga oväsendet.
 
Sv: Zookompaniet

Har vart inne där några gånger och måste säga att kaninerna inte verkar bry sig ett dugg om fåglarna, de ligger lugnt och sover i sina burar. Tycker inte om det heller, men de verkar som sagt inte reagera något direkt.
Det verkar för min del som om den belgiska är där permanent, och inte är till salu, men kanske har missat nåt där...
 
Sv: Zookompaniet

Kan inte det handla om vana då? Jag tror det. Kaniner har såpass bra hörsel att de antingen blivit hörselskadade därinne eller på något annat vis fått dämpad hörsel, för att de från början tycker det är okej tror jag faktiskt inte.

Nope, den är till salu :/ Fråga mig inte vem som vill ha den eller kommer att köpa den, men det finns prislapp på den iaf (bildligt talat).

//Phillippa, som fortfarande irriterar sig på de där förbannade fåglarna...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp