Zorro ska till veterinären idag

pernilla_s

Trådstartare
Troligtvs har han fått en UVI, men jag oroar mig ändå. Han är matt, han har druckit mer än han brukar och kissar jätte ofta.

Istället för 1-2 gr per runda kissar han 8-10 och vill ändå kissa mer. Dock kommer det ju inte så mycket.

Jag har inte gjort något annat än torkat kiss inne idag. Han kan ju inte ens hålla sig en timme. Och gå ut en timme med en hund mer än en gr i timmen fungerar inte när man har två små barn. Ha läcker dessutom urin.

Sambon får sluta tidigare från jobbet idag, så vi kan åka till veterinären i eftermiddag.
 
Sv: Zorro ska till veterinären idag

Hade glömt uppdatera. Det var en UVI. Han går på pencillin nu, men nu har vi ett nytt problem.

Han har varit dålig i magen några dagar och nu har det även kommit blod när han bajsar så nu är vi oroliga igen. Jag har pratat med veterinären och jag skulle avvakta till imorgon och blöder det fortfarande så skulle jag kontakta dem igen. Vi skulle även in om han verkade dålig.

Så nu är jag orolig igen.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 364
Hundhälsa Vår rottistik är 6 månader gammal. Ända sedan vi fick henne så har hon haft upprepade urinvägsinfektioner och kissat en hel del inne...
Svar
11
· Visningar
1 960
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort. Från det att vi hämtade vår 8 veckors valp så har hon haft ständiga problem med kisseriet. Hon...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Maniac123
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
4 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp