Bukefalos 28 år!

zuma deluxe

cili

Trådstartare
wei jag har klarat hela spelet.
har varit på level 12 länge, och igår fick jag för mig att börja med level1 för att ha något att göra. det gick så bra att jag hade massor med extraliv när jag väl kom till de svåra banorna, och så tog jag mig igenom dom också.
frågan är då bara, vad ska jag spela nu?
 
Sv: zuma deluxe

Har du spelat hela Gauntlet också?
Finns många banor där som är skitknepiga...

Annars kan jag tipsa dig om Peggles, Chuzzle eller det senaste här hemma Amazing adventure of the lost tomb (alla finns där zuma finns)..

Jag gillar själv peggles just för att det är ganska oförutsägbart...

Lycka till

/ Raggsocka
 
Sv: zuma deluxe

tack för tipsen!

zuma har jag ju inte spelat online, utan haft det installerat på datorn. men google kan nog hjälpa mig att hitta de där spelen :)
 
Sv: zuma deluxe

Det finns jätte många olika versioner av Zuma liknande spel som man kan ladda ner (lagligt) i provversioner på zylom.se och jag håller med Raggsocka om att Peggle är ett jätte bra tidsfördriv :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 698
Senast: Saigon
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
808
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 325
Senast: Enya
·
Foder & Strö Nu när det efterlängtade regnet kommit så uppstår genast frågan om det här med socker i betet. Jag har en "frisk" fånghäst som gick på...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp