Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok En kompis hade gjort så smarta minidrivhus så jag var tvungen att göra några själva också. Nu hoppas jag bara att mina grödor ska växa...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: sthu
·
  • Låst
Dagbok Försöker att äta animaliska produkter av hälsomässiga och etiska orsaker. Så idag experimenterade jag fram detta recept på citronrutor...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Råkade snubbla över det här inlägget och måste bara få lyfta det lite. :love...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ja, jo. Dags för uppdatering.
Svar
0
· Visningar
165
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Kan någon gissa vad det här användes till? Det var dåtidens motsvarighet till broddar. Dessa snördes på hästens hovar för att förhindra...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Vill dela med mig av ett recept på chokladfrosting jag kom på idag. Blev supergott och alldeles lagom krämigt! *60g rumsvarmt smör *ca...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Jag måste tipsa om nässelvatten om det mot förmodan är någon som inte känner till det. 100 ggr bättre och billigare än alla...
Svar
0
· Visningar
988
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok För ibland är det bara för mycket för mig, ibland blir det bara helt fel. Ibland är det bara för mycket för mig, ibland blir det bara...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Idag var jag förbi apoteket och blev glatt överraskad av deras nya kampanj. Mens. Är det inte på tiden att vi alla börjar hjälpas åt för...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Idag tog jag och mamma en tur upp mot toppen på Stakafjället. Märta är ju skadad så hon fick ligga hemma och kurera sig men hundsällskap...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Jag är chockad. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att det var så svårt att sära på fightande hundar. Märta och jag är...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Vilken extremt sorglig promenad det blev den här eftermiddagen. Under en bil sitter en minikattunge, mager och full i loppor med...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok ÄNTLIGEN var dagen kommen för betessläpp! 15 hektar varierad hage med en härlig blandning av hästar. Två halvblod, ett...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag dela med mig av två supergoda recept med hallon och vit choklad. Det ena är på blondies dvs. brownies fast med vit choklad...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Frej måste ha läst min klagan över vädret för idag har det varit strålande sol, molnfritt och 25+ hela dagen! :love::love: Märta brås på...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Ibland är det väl ok att klaga lite? Jag måste verkligen få skriva av mig mina i-landsproblem. Först och främst, solen vart är du...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag vara snäll och dela med mig av min fina gammelmormors recept på världens godaste morotssoppa med räkost (ja den är helt...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad tiden går fort. Nu är det 2 månader sedan jag fick hem lilla Exsus Aragorn. Det känns snarare som ett par veckor. Då var det...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Tänk vad alla djurungar är söta. Shettisföl kan nog hamna i topp på listan av gulliga varelser. :love: Ikväll har jag stått ute och...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: hovtassfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp