Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler innan min dator går en plågsam död till möteS? försöker installera the sims skiten o inte fan funkar d :mad: :mad: :mad: :mad: :mad...
2
Svar
32
· Visningar
2 422
Senast: Youma
·
F
IT & mobiler vad vill ni ha med mer på ysters hemsida? http://www.geocities.com/ysterponnyn jag har idétorka, men är beredd att fixa det ni vill...
Svar
11
· Visningar
916
Senast: Fjomp
·
O
IT & mobiler Jag har tidigare fått in mina bilder på en cd... men hur gör jag nu, när jag vill ha in de nya bilderna? När jag sätter in cd:n så...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: lianda
·
L
IT & mobiler Nån som skulle kunna hjälpa mig att göra en snygg hemsida? :crazy: är ganska dålig på sånt. har en sida på spray nu, men tycker inte...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: vanilli_shake
·
K
IT & mobiler finns de någon sida förutom spray och passagen som man kan göra gratis hemsida på???
Svar
6
· Visningar
965
Senast: Fjomp
·
K
IT & mobiler Hur får man bukt med detta problem? :confused: Någon som kan hjälpa? :(
Svar
2
· Visningar
827
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Håller på att flytta sidan från tripod till t35 och det innebär ju att än en gång så funkar inte gästboken och räknaren. Någon som har...
Svar
16
· Visningar
1 512
Senast: Spider84
·
V
IT & mobiler vet ni någon bra sida som man kan lägga ut filmer på?
Svar
3
· Visningar
881
Senast: chakira
·
V
IT & mobiler någon här som gillar och kan html? :idea: Jag vill gärna starta en hästsida med någon, kan html och webdesign rätt så bra iaf :)
Svar
1
· Visningar
796
Senast: hoppimoj
·
IT & mobiler Äntligen har jag fått till något som börjar likan en hemsida. www.tranaker.nu Säg vad ni tycker.
2
Svar
30
· Visningar
2 542
Senast: Tranan
·
IT & mobiler Om man rensar Tidigare där alla sidor man besökt finns länkade, så finns det ju därefter inga sidor kvar i rullningslisten där de...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: Vicku
·
V
IT & mobiler Det var väl någon/några här som beställde deras webhotell? Tänkte bara höra hur det funkat? Om det är något ni rekommenderar?
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Hjälp! Jag använder mig av ett javascript till en snygg meny men har nu problem att länka till fönstret brevid. Har byggt sidan i ramar...
Svar
1
· Visningar
767
L
IT & mobiler hjälp! Man kan inte gå in på word, frontpage, photodraw eller nåt program! Det står: "Det går inte att hitta filen (null). kontrollera...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: _Viva_
·
IT & mobiler Jag har en massa bilder som jag skulle vilja lägga och visa i trådar men jag vet inte hur man gör. :confused: Skulle någon snäll mäniska...
Svar
4
· Visningar
1 019
M
IT & mobiler Har fått ny dator med Windows XP istället för W98. så nu behöver dataokunniga jag lite hjälp igen. Här på Buke fungerar allt alldeles...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: _Tazty_
·
IT & mobiler Jag har ett par filmer som är ungefär 750 mb stora. Eftersom det känns ganska onödigt att dela på dem köpte jag cd-r-skivor med 800 mb...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: matte_1978
·
O
IT & mobiler Jag har nu haft min Minolta Dimage F200 ett tag. Men jag tycker inte den känns riktigt rätt... Jag har funderat på att sälja den och...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Splittan
·
B
IT & mobiler Vad skall jag göra? Är det farligt? Jag hittade det nu när jag installerade Norton Anti Virus 2003. Jag har även laddat hem fixblast...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: blondi3958
·
IT & mobiler problem igen. bilden vill inte visas utan visas bara som ett rött kryss. var nånstans på ftp-n ska filen ligga. vad ska den heta...
Svar
11
· Visningar
1 036
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp