Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Tja! Hur fixar man en redirect från en se.domän till en sida som skall ligga hos Telia? Vill undvika den långa och krångliga...
Svar
3
· Visningar
1 252
D
IT & mobiler Jag har gjort en gästbok i PHP, allt funkar bra utom en sak och det är att när folk har skrivit i sin hemside adress så blir det ju en...
Svar
3
· Visningar
2 560
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler varför kan jag inte ladda ner den låten jag vill ha? det är helmysko för det blir bara samma låt (unchained melody) fast det inte alls...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: Contezza
·
IT & mobiler Finns det någon här som är vän med Excel då det gäller att rita diagram? Jag behöver rita ett linjediagram (eller ett punkt diagram där...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler nu är jag bara såå rastlös.. någon som har tips på bra å roliga sidor!?
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: VildochVacker
·
S
IT & mobiler På både datorn och sambon! Han lyckas alltid få in en massa virus i datorn och när han ska sanera den kraschar den... Han är helt...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: Sirisiri
·
IT & mobiler Jag undrar hur man gör för att ändra sitt användarnamn här på bukefalos. Jag hittar ingenstans där man kan göra det. /Helena
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Heulwen
·
U
IT & mobiler ...och jag vill skicka e-vykort. Är det nån som vet något ställe där man kan hitta animerat vykort med musik och där man kan få...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: ulda
·
IT & mobiler Jag är barnsligt förtjust i att spela flipperspel på datorn :o, men börjar tröttna på det som finns med i Windows :crazy:. Har ett...
Svar
5
· Visningar
3 591
Senast: Elftor
·
D
IT & mobiler Jag är så trött på att använda Yahoo eller andra sådana där gratis (men ack så enkla) sidor att lägga upp foton på. Eftersom vi tar...
Svar
10
· Visningar
2 559
Senast: Dropdead
·
B
IT & mobiler Någon som skulle kunna hjälpa mig med lite koder och sådär? JAVA?
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: Verdandi
·
IT & mobiler Hejsan!! Jag har en enkel hemsida pa www.geocities.com/ramonarunds/personal_page.html Pa den hemsidan har jag min NYA anvandar-bild...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: VildochVacker
·
F
IT & mobiler då måste man ha en reggad version av Acrobat misstänker jag eller? Eller går det på något annat vis?
Svar
6
· Visningar
4 023
Senast: fia_mstd
·
L
IT & mobiler Hur får man tag i de programen? Har datagrundkurs och ligger lite efter så jag skulle behöva jobba lite hemma men jag har ingen av de...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Venus
·
C
IT & mobiler Har lite funderingar som någon datorkunnig Bukefalist kanske kan svara på? :) Har ju fått virus på datorn - den kraschade ihop totalt...
Svar
7
· Visningar
1 541
Senast: Venus
·
IT & mobiler :banana: sitter med modem :D När det går trögt här på Buke så kopplar jag alltid upp ett spel t.ex Kungen och jag garanterar att man...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: mysko
·
D
IT & mobiler Gör hemsida till en förening som inte har råd att lägga ut dyra pengar på webbhotell därför skulle jag vilja ha tips från Er på bra...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: shattis
·
T
IT & mobiler Jag ska göra en sida med mina egna fotografier. Vill ha små bilder som man kan klicka på och då kommer det upp ett nytt litet fönster...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Har fixat en hemsida åt stallet. Fast allt är inte klart, ska sätta in foton på de hästar som inte har (och byta på några), skriva in en...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: SweetMelody
·
M
IT & mobiler e de bara för mig de inte fuknar? fattar inte varför? misstänker att lilla pilen i tabellerna i "ljusfönstrena" ligger i botten. men de...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: _Ninni_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp