Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
IT & mobiler Finns det papper som man gör dekaler av? Sådant med klister bakom, så man kan göra egna?
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: moiran
·
P
IT & mobiler Därför är datorn en man Den fungerar aldrig i köket. Bakom den imponerande fasaden döljs det mest luft. Den kan inte göra någonting...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: cili
·
IT & mobiler Hur fasiken får man dessa från datorn? Jag blir galen på att få upp dessa i tid o otid! :mad: Hur gör man??!! :confused:
Svar
8
· Visningar
1 659
Senast: susekl
·
O
IT & mobiler Jag har fått en skiva av mamma där man ska kunna bränna ner sina bilder, nu är den stora frågan hur gör man? Det finns ju som ingen...
Svar
3
· Visningar
1 441
Senast: aiquen
·
J
IT & mobiler vad är det för nåt?
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: Lorelie
·
C
IT & mobiler Hmm..när jag klickar på en länk, till exempel bukefalos så öppnas det ett nytt fönster, MEN det är helt tomt i adressfältet och rutan...
Svar
11
· Visningar
1 848
Senast: Chough
·
C
IT & mobiler Det filnamnet plus cirka 15 till med samma namn fasst andra siffror i slutet har dykit upp när man går in på läggtill/ta bort program...
Svar
1
· Visningar
1 472
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har haft samma bild läääänge men helt plötsligt så är den borta! Skrev in bildadressen på nytt men fick felmeddelande om att det var...
Svar
2
· Visningar
1 224
Senast: Jen80
·
L
IT & mobiler Jag vill ha bättre ljud i min dator, och tänkte köpa ett par nya högtalare, men behöver jag köpa en baslåda också då? Hur mkt skulle det...
Svar
3
· Visningar
1 308
Senast: AnetteJT
·
T
IT & mobiler kan man göra det? :confused: vill så gärna göra det när hästen går som finast :love: :p
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: töltande_pudding
·
H
IT & mobiler Tjo! mail.com har beslutat sej för att nu kasta ut alla gratisanvändare efter en lång tid av reklamterro. jag måste därför hitta en ny...
Svar
5
· Visningar
1 515
Senast: LäderBjörn
·
Z
IT & mobiler Hej jag försöker lägga in en länk till en användar bild/flash på min hemsida men när jag tar upp min sida i webben så ser det ut så...
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: spoff
·
H
IT & mobiler någon som vet ifall det inte längra går att länka bilder från den telia adressen man får på com hem abonemang på någon annan sida? Har...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Finns det något sätt att hindra Windows Media Player att hämta information om skivor. Det står att programmet hämtar information, om man...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Venus
·
IT & mobiler Jag kör nimo och en XVID-codec men flera filmer är så där härligt gröna... Nån som har nåt tips? /C som vill se How to Lose A Guy in...
Svar
1
· Visningar
1 577
Senast: Venus
·
Z
IT & mobiler Måste man ha ett speciellt program för att ladda upp en sparad fil från nätet till min hemsida? Har bara sett såna som kostar... :(
Svar
2
· Visningar
1 198
Senast: Zippa
·
H
IT & mobiler någon som vet ifall det finns någon felsökare för hemsidor på nätet? :confused: antingen som program eller på någon sida. jag vet att...
Svar
3
· Visningar
1 432
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler En tråd om att ladda ned spel låstes efter två inlägg. Varför utgå från att det skulle handla om något otillåtet? Det enda spel som...
Svar
7
· Visningar
1 888
IT & mobiler byta\"efternamn\" på bild jag har en bild jag skapat i PhotoPlus 6.. jag vill spara den på mitt galleri på helgon, problemet är att...
Svar
2
· Visningar
1 466
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler Vart kan man lägga ut en sida som är en företagssida? Hade ju tänkt göra en sida och lägga på telia där jag ju har plats till det men så...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp