Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
234
Senast: Lilleknodd
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: Enya
·
Svar
0
· Visningar
233
Senast: blizz
·
Svar
11
· Visningar
233
Senast: Mia_R
·
Samhälle Kan rekommendera att läsa/lyssna på denna bok. Riktigt obehagligt. Hur ser det ut om man börjat gräva i våra andra svenska storbanker...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: nullo-modo
·
Svar
0
· Visningar
232
Senast: blizz
·
Hemmet Jag har tagit hem gratismöbel jag hittat på gatan! Försöker nu ta reda på om att det är värt att försöka polera upp den och betsa den...
Svar
7
· Visningar
231
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Finns det någon Bukare som är duktig på Contouring? Vilket kit är det bästa? Ska man ha krämig konsistens eller pudrig? Sitter ni på...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Bonita4
·
Mat Någon som har tips om en bra helglunch runt Borås? Är en söndag och vi åker förbi Borgstena mot Borås längs väg 183 och sen väg 42...
Svar
1
· Visningar
230
Svar
0
· Visningar
228
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Vart ska man mäta nånstans för att veta vilken storlek man ska ha när man beställer handledsstöd/handledsskydd?
Svar
2
· Visningar
228
Äldre Uttalandet i Almedalen var tydligen alltför mycket tom. för sossarna " Regeringens särskilda utredare av skogsvårdslagen...
Svar
0
· Visningar
227
IT & mobiler Jag ska köpa ett par nya hörlurar till min svärmor. Jag använder bara Android och kan inget om IPhone, som hon har 😂 Har själv ett par...
Svar
3
· Visningar
227
Senast: superstar
·
Kropp & Själ Då golit studerat fenomenet närmare har han konstaterat att det kan uppstå våldsbejakande subkulturer när områden blir allt för...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: GoldieII
·
Kropp & Själ Jag behöver en ny träningsklocka. Har en Fitbit Charge 5 som batteriet har lagt av på. Innan dess hade jag en Fitbit Charge 3 och där...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: majola
·
Äldre Äsh jag hittade det själv. Blir för dyrt;( 253 kr/litern. Jag får nöja mig med en liter.
Svar
1
· Visningar
225
Senast: Ramona
·
Äldre Jag förstår inte detta med rut och rot, jag kommer antagligen använda allt rotavdrag jag kan få till renovering i år, jag äger ett...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: tavla
·
RCC
Fritid Riding club championships, någon här som spelar? Vore kul med ett bukelag (om det inte redan finns?)! Spelade detta för flera år sedan...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Modest
·
Äldre Stör ihjäl mig. Någon som minns den mest fantastiska julkalendern genom tiderna? Pettson och findus såklart :D det jag stör mig på är...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Gramse
·
Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp