Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner mig så otroligt stressad. Har jätte mycket att göra men det finns ingenting jag känner att jag skulle vilja sluta med. Trivs...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: room101
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna cykla med hjälm om jag hittade en som var tillräckligt bra och skön och inte allt för ful. Men var hittar man...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Anonymt nick! Är det någon som känner igen sig/symtomen? Jag har haft problem med magen i ett år, även om det sakta blev bättre i...
2
Svar
26
· Visningar
6 248
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ ...drömmer jag påfallande ofta om akvarium? Oftast gigantisk stora som fyller hela rum, jag drömmer om div märkliga fiskar, akvarium som...
2
Svar
23
· Visningar
8 247
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Är det någon som viktopererat sig? Hur blev det?
6 7 8
Svar
146
· Visningar
15 815
Senast: dramatik
·
Ibs
Kropp & Själ Hej alla söta bukefalister. Det är inte ofta jag gör äran att starta ett inlägg men nu behöver jag verkligen er hjälp. Min söta dotter...
Svar
6
· Visningar
2 953
Senast: Hellas
·
Kropp & Själ Japp, nu har jag cancer och kommer avlida inom de närmsta dygnen, i alla fall enligt google! Haha. Nej, under några dagar har jag kliat...
Svar
2
· Visningar
6 705
Senast: sky_fly
·
Kropp & Själ Fick reda på rätt nyligen att jag är både Gluten & Laktosintollerant och det har tagit lite tid att lära sig, speciellt gluten. Det...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Har för ca 2 månader sedan börjat äta cerazette igen efter ca ett halvårs uppehåll. Innan det åt jag dom i ca 2 år och hade...
Svar
0
· Visningar
2 026
Senast: angiepangie
·
Kropp & Själ Någon som har haft det? Hur ska man träna? Vad för övningar är bra för nacken? Rida? Jag fick diagnos i dag, men har inte särskilt...
Svar
7
· Visningar
2 034
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Jag har en kropp som ser ut som en upponervänd triangel Alltså smala höfter och breda axlar, visst det skulle väl vara okej om jag inte...
Svar
8
· Visningar
1 958
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jaa, jag vet att det är skitsvårt för er att säga över ett forum. Men jag har verkligen inte råd att gå till nån hudterapeut nu, och de...
Svar
14
· Visningar
2 357
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Vad har du valt ? jag skulle aldrig i livet vaccinera mig för influensan eller dyligt där man tar fram vaccin som i en bingoboll...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
23 627
Senast: Coldspell
·
Kropp & Själ En gång för länge sen, lagade jag mat och ordnade men, sen kom en deppresion/utmattningshistoria och nu är mitt liv en enda härva...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 925
Senast: Toffeln
·
K
Kropp & Själ funderar på att köpa ett ryggbälte backmon track för att få stöd/värme men.... funkar det verkligen? Nån som testat? På sig själv...
Svar
9
· Visningar
5 228
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ jag blir galen på mitt hår... de på huvudet alltså:P de är så att jag har rätt långt hår liten snutt nedanför bh-bandet på ryggen...
Svar
14
· Visningar
8 780
Senast: NightRain
·
Kropp & Själ Jahaps. Bär jag sadlade hästen idag så råkade jag slå armbågen mot hennes tänder (grinig tant och jag skulle mota bort henne) Ont...
Svar
1
· Visningar
1 763
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Nu är detta en för mig lite pinsam tråd, men jag känner att jag nog måste höra om jag har blivit knäpp i planeten eller om någon annan...
Svar
15
· Visningar
2 095
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag känner på mig att detta kommer bli ett långt och vimsigt inlägg i ett försök att sortera mina egna tankar. Mannen i mitt liv mår...
Svar
8
· Visningar
4 300
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Stukade fingret i dag, när jag halkade på en isfläck och tog emot mig fel på en grindstolpe. Jag stötte liksom i fingertoppen, och...
Svar
19
· Visningar
49 850
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp