Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Använder sedan ganska länge en fuktmask från Dermalogica men den innehåller dimetikon (en silikon) så hyn känns fettig efteråt. Behöver...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Vad jag tror är influensa började för fyra dagar sen med plötslig feber. Otrolig smärta i hela kroppen, huvudvärk, illamående, hosta...
Svar
1
· Visningar
291
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Hur reparerar man lättast en skadad hudbarriär? Finns några extra bra cremer? Det gäller kroppen, främst armar pga läkemedelsskada.
Svar
1
· Visningar
291
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Jag har stått och skruvat och fått en blåsa i handflatan, mitt i bland alla veck där. Märkte inte av den förrän jag skruvat bort blåsan...
Svar
2
· Visningar
288
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: golit
·
Kropp & Själ Letar efter en bra deckare att se i sommar. Serie eller film spelar mindre roll. Verkar vara svårt att hitta någon bra jag inte redan...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Mamma har problem med att klippa tånaglarna så jag funderar på att köpa en elektrisk nagelfil till henne. Någon som har testat och vad...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är det någon här som haft personligt ombud/känner någon med personligt ombud/arbetat som personligt ombud eller liknande? Hur behöver...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: Enya
·
Kropp & Själ En skidolycka år 2000 har gjort att min menisk är trasig. Nu tycker ortopeden att jag är så dålig att det är dags för operation. Någon...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag har haft kopparspiral i cirka åtta år. Med den första var jag extremt regelbunden, blödde mycket och länge. Det var rätt jobbigt men...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Är det något ni använder er av? I te eller tar ni kapslar? Känner ni någon lugnande effekt av det? Hur mycket i mg tar ni?
Svar
0
· Visningar
280
Senast: abc
·
Kropp & Själ Blir inte riktigt klok på detta, från 1177.se : "Alla samtal spelas in och behandlas med sekretess enligt patientdatalagen. De samtal...
Svar
0
· Visningar
280
Kropp & Själ Hur ser de ut? Hur tränar ni och vad? Hemma/gym? Tycker ni att det är pest och att ni helst skulle vilja slippa (men gör det ändå) eller...
Svar
1
· Visningar
275
Kropp & Själ Är det någon som provat? Var har ni gjort det? Hur blev resultatet? Hur länge höll det i sig? Är det värt?
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jag skall springa Trailvarvet i Göteborg (:nailbiting:). Är det någon mer här på Buke som skall vara med?
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ .....lyser inte starkt just nu... Men i april är jag i Indien och då ligger maxtemperaturerna på ca +42. Jag är relativt ljus i hyn och...
Svar
1
· Visningar
271
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp