Bukefalos 28 år!

Förändrad menscykel

sthu

Trådstartare
Jag har haft kopparspiral i cirka åtta år.
Med den första var jag extremt regelbunden, blödde mycket och länge. Det var rätt jobbigt men jag valde ändå att sätta i en ny kopparspiral efter fem år.
Ända sen vi satte in den här jag blött mindre och mindre och mer och mer sällan.

Har börjat göra anteckningar nu för att ha koll, och senaste cykeln var 56 dagar. Snittet sen mars (när jag började anteckna) är 43 dagar.

Jag känner mig lite osäker nu. Vad händer egentligen? Hur orolig ska jag vara?

Egentligen spelar det ingen större roll, vi ska inte ha barn eller något sånt, men kroppen beter sig inte riktigt som vanligt...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 772
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 112
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp