Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Blir inte riktigt klok på detta, från 1177.se : "Alla samtal spelas in och behandlas med sekretess enligt patientdatalagen. De samtal...
Svar
0
· Visningar
281
Kropp & Själ Är det nån här som använder mundusch som komplement till tandtråd? Jag har väldigt tätt mellan vissa tänder, vilket gör det svårt med...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Efter en ridolycka för drygt 3 år sedan har jag omfattande knäproblem. Höger knä är opererad tre gånger och kommer aldrig bli bra. Jag...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: ufot
·
Kropp & Själ I våras fick jag Peroneustendinos. Konstaterat med UL. Efter ett antal behandlingar med stötvåg och laser samt anpassad ansträngning...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Fick för några år sedan ett fästingbett på benet som fick den klassiska borreliaringen. Inga övriga symptom så läkare uppsöktes inte...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Kamomilla
·
Kropp & Själ Är det någon här som haft personligt ombud/känner någon med personligt ombud/arbetat som personligt ombud eller liknande? Hur behöver...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
526
Kropp & Själ Jag ligger hemma sjuk och fördriver tiden alldeles för mycket vid telefonen. Nu har jag slutat kolla på klipp där de verkar kor och i...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: golit
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Har provat lite olika p medel nu för att bli mensfri och ingenting fungerar. Nu senast fick jag p...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Nu börjar tandvårdsförsäkringen på folktandvården fasas ut i mitt län och jag har börjat titta på privat försäkring då mina lagningar...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Ni som lider av kronisk värk, vad har ni för hjälpmedel för att underlätta vardagen? Jag har en roterande sittdyna i bilen och...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Nu kommer mörkret och jag tycker det är jättejobbigt. Eller mörkerkörning klarar jag, men när det samtidigt regnar och man ska försöka...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ En skidolycka år 2000 har gjort att min menisk är trasig. Nu tycker ortopeden att jag är så dålig att det är dags för operation. Någon...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Fick min tensapparat idag glömde att ställa en fråga och tänkte om någon här vet. Det står att man kan behandla max tre gånger per dag...
Svar
0
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
386
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Är det någon som provat ANF (Amino Neuro Frequency)och kan berätta om upplevelsen? Tycker att det låter helt fantastiskt. Om det...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp