Tappa hår av hormonell obalans

Mirre

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av det?
Har provat lite olika p medel nu för att bli mensfri och ingenting fungerar. Nu senast fick jag p spruta vilket verkar ha fått mig att tappa mer hår 🤔 Sedan jag fick den (har bara tagit 1) rasar det bokstavligen hår. Tidigare var det bara hår i silen i badkaret vid dusch, nu är det över hela jäkla badkaret. Alla tröjor är fulla med hårstrån och jag kan bokstavligen sitta och bara dra fingrarna genom håret och få med hur mycket som helst :( Mitt hår! :cry: Vad kan man göra åt det?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ :( Det är alldeles livlöst, glanslöst och bara allmänt hemskt. Ser och känns allmänt stripigt och otvättat hela tiden, även när det är...
Svar
14
· Visningar
1 945
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Jag vet att det är normalt att tappa hår, men när jag drar fingrarna genom frisyren i duschen har jag händerna fulla med hårstrån - och...
Svar
14
· Visningar
2 352
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Under försommaren började jag få hemska värmevallningar. Bara att inse att den tiden är kommen. Gick till hälsokost och började äta...
Svar
3
· Visningar
1 800
Senast: Korven
·
Hästvård HEJ! Behöver råd om ett mitt 18-åriga halvblodsto som sparkades illa i nov.-04. Muskler i området höger bröstkorg har skadats...
Svar
2
· Visningar
1 727
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp