Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Okej jag är en riktig älskare av tonårsfilmer och såg igår The kissing both som är ett lysande exempel på film som jag gillar! Några...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: Javan
·
Äldre Min bror fyller år och vi ska överaska honom lite. Vi ska dra med våra husvagnar och sätta upp dem vid en sjö. Sen ska vi paddla, köra...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Ett år går fort och de händer mycket saker på ett år. -Min morfar gick bort -skaffade ny Volvo s60😍 -sålde Volvo 745an -fick avliva min...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: myzzan
·
Äldre Spinoff på bok/filmtråden. Nyversionen av Rocky Horror åååh vad den är dålig. Introt är så fantastiskt fin hyllning men sen är det...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: FadeAway
·
Äldre Någon som har det juridiska när det gäller bouppteckningar i huvudet? Mammas gubbe dog i november förra året, det finns tre som ska ärva...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: Cambrie
·
Äldre Jag behöver köpa en ny (begagnad) bil. Har haft en Subaru, men nu vill jag ha något lite mindre och bekvämare, mer bensinsnålt och...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: svea
·
Äldre Casa Myrten är fullt av väskor och ändå känner jag att det är något som saknas. Jag reser ganska mycket och vanligen bara med...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: Myrten
·
Äldre För några år sedan gick en reklam för en biståndsorganisation på TV där jag verkligen tyckte mig känna igen soundtracket från TV-serien...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: TygerTyger
·
Äldre Jag har en plan som innebär att jag ska cykla mer till jobbet. (Den planen bygger i sin tur på att vi köper ett hus närmare jobbet. Och...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: Trissa
·
Äldre Tv 3 Dokumentär har gjort en serie om Arboga morden och visade det första avsnittet idag. Är det någon mer än jag som kollade? Vad...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: BobberiBoo
·
Äldre När jag var liten på 80-talet och hälsade på farmor och farfar i Danmark så fanns det några standardsaker vi alltid ville äta. Röd pölse...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Milosari
·
Äldre Någon som besökt Malaga eller något annat resmål på den spanska solkusten i december och skulle vilja berätta lite hur det är? Förstår...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: aemaria
·
Äldre Nån som använder sån? Vad har ni och vad kostade den? Funderar på att ha en i bilen, men vill inte betala jättemycket för en nu första...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: MissFideli
·
Äldre Kanal 5 visar en reklam för filmer, bland annat Beetlejuice och Stålmannen. Men låten i bakgrunden kan jag inte identifiera, är det...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: gul_zebra
·
Äldre Älskar tapas och brukar göra det hemma men börjar små tröttna på mina favoriter. Vet det finns en del matintresserade här. Vilka är era...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Freazer
·
Äldre Tänkte, eftersom vi är en hel del finnar som hänger här inne, varför inte göra oss en egen tråd. Reglerna är enkla. Man köper en...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: vinkelina
·
Äldre Till helgen är det dags att köpa lite pepparkakor till adventsmyset. :love: Mina favoritpepparkakor var Annas kardemummapepparkakor men...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Pazuzu
·
Äldre En nyinköpt träljusstake vickade ett par cm åt sidan mot en blomkruka. Sedan började den lysa som rena strålkastaren. Jag har haft det...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: tanten
·
Äldre Någon som vet om det finns någon typ av adblocker eller liknande som förhindrar att kända bluff företag/oseriösa företag kommer upp i...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Aliche
·
Äldre I min familj äter vi INTE julbord på jul utan vanligen blir det lammstek. I år är vi dock hos mig och lammsteken är pappas grej så jag...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp