Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag funderar lite på detta angående semin. Hur många av er har era hingstar tillgängliga på semin? Hur fungerar det? Vad är kostnaden...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Ela
·
Avel Hej nån som har bra koll på brännmärkningar här inne? Har en häst troligtvis från Ungern som har 2 brännmärkningar. Har hört att de kan...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: laala
·
Avel Tillbaka här efter ett års frånvaro. Blev för jobbigt efter att jag förlorat min första uppfödning som var mitt nuvarande avelssto och...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: grimman
·
Avel Sitter och bläddrar i en holländsk hingtkatalog från 2003.Vilka fullblodshingstar de hade i sin avel då för KWPN!!!!Kreator xx gick en...
Svar
0
· Visningar
688
Senast: Karoliten
·
Avel Hej! Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Klein
·
Avel Efter en traumatisk olycka ska jag nu börja rida western . Jag är helt NY på området! Vad ska man kolla efter i stamtavla som är ett...
Svar
0
· Visningar
558
Avel Är det någon här som har erfarenhet om hur Urikos avkommor är i psyket/lynne. Min dotter har en 3åring e:Uriko ue:Contender hemma...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: valacken
·
Avel Jag är väldigt förtjust i Skovens Rafael och hans avkommor. Någon som provar Skovens Rafael på ett fullblodssto. I så fall vilka linjer...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Karoliten
·
Avel Vad finns det för reiningstammade (alternativt cuttingstammade) quarterhingstar till avel i Sverige 2020? Finns det några nyheter mot...
Svar
0
· Visningar
932
Senast: Skye
·
Avel Lever han ännu? Vet någon om honom? Han är så söt vill bara veta om han finns kvar i livet eller om han har vidare .
Svar
0
· Visningar
854
Senast: annie_cool
·
Avel Vi har nyligen blivit med brittisk ridponny i familjen, hämtade honom för en vecka sedan. Undrar om det är någon mer här som har en BRP?
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Wilfa
·
Avel Förhoppningsvis blir det mitt första föl i sommar! Dräktig på 43 dygn. Vad bör man tänka på? Fodertillskott? Vaccinationer osv?
Svar
0
· Visningar
364
Senast: unoannis
·
Avel Hej! Jag skulle vilja veta ni har för tanke och erfarenheter gällande några äldre kändare hingstarna och vad som är typiskt hos var och...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: FADressage
·
Avel Någon som har egna erfarenheter av någon av Desperados FRH söner? Har scannat lite via HorseTelex men inte hittat något som ger mig...
Svar
0
· Visningar
365
Avel Någon som vet om Mecklenburg fortfarande kör "registrerings-resa" i Sverige?
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Cosy
·
Avel I helgen 20-21/3 är det hingstvisning via Clip My H.... Tjugo noll noll på lördag och arton noll noll på söndag :)
Svar
0
· Visningar
333
Avel Hej på glada 🙂 nu behöver jag era vassa ögon👀 Är det föl rörelser eller luras jag och ser det jag tror? La upp ett litet klipp...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Troja
·
Avel Som rubriken lyder.. Jag förlorade min första egna uppfödning i början av sommaren som är efter min själsfrände, min bästa vän.. Hon...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Dutchess
·
Avel Någon som använt honom? Varför har ni valt honom och vad har ni för ston?
Svar
0
· Visningar
457
Avel Undrar om det är någon här som skulle vilja förklara lite om detta med genuppsättning osv…. Främst inom hbl/fb aveln. Har bland annat...
Svar
0
· Visningar
480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp