Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Småbarn När kan man vända bilbarnstolen framåt egentligen. Min son är nu 3 år och det känns som om han skulle vilja åka framåt nu. Han har på...
Svar
4
· Visningar
1 896
Senast: ameo
·
S
Småbarn Behöver lite input. Jag har en kille som är 13 månader snart. Det han tycker om att äta är: makaroner, köttbullar, korv, korvgryta...
Svar
15
· Visningar
1 448
Senast: Snovind
·
Småbarn Har som bekant en son på snart 3 år. Grejen är att han älskar rosa,han älskar smycken,håruppsättningar och tjejskor (gärna med lite...
2
Svar
27
· Visningar
2 706
Småbarn Jag har haft lite halvsvårt att hitta skor som passar på vår snart 1 årige grabb. Tycker inte att fötterna ser så enormt breda ut, men...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: taccotad
·
Småbarn Vi håller fortfarande på att skolar in dottern på dagis, men har redan lärt oss att man inte kan ringa på morgonen och säga att man...
2
Svar
33
· Visningar
4 666
Senast: Timsetim
·
A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Asterix
·
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 487
Senast: ika77
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +...
2
Svar
29
· Visningar
2 458
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 409
Senast: Enya
·
V
Småbarn Hoppas den här tråden hamnar rätt.... Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla...
Svar
7
· Visningar
4 918
Senast: Dorinda
·
Småbarn vilken är den bästa extra sulkyn att ha? exempelvis om man ska åka någonstans och inte vill ha en klumpig vagn? t.ex om man reser...
2
Svar
26
· Visningar
2 950
Senast: Krazzzy
·
Småbarn Är det någon här som har sökt det eller tänker söka? Var vänder man sig? Kommunen eller FK? Det ska införas i min kommun 1 juli. :)
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: chrysler
·
Småbarn Kan jag ta ut två veckors semester och få pengar för det trots att jag är hemma och föräldraledig? Låter kanske som en knasig fråga...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Brandgul
·
W
Småbarn Vi blev tvugna att avliva en av våra hästar efter 22 år tillsammans pga kolik. Hästarna bor på gården med min systers familj, hon har...
Svar
9
· Visningar
2 931
Senast: chrysler
·
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 209
Senast: havreflinga
·
Småbarn Både jag och maken är sjuka, även om maken börjar kvickna till. Influensa! Jag har dessutom luftrörsinflammation. Har haft 39-graders...
Svar
5
· Visningar
1 098
Småbarn Dottern kikar just på Fem myror är fler än fyra elefanter, och det programmet tycker jag är himla bra. Både för att det lär ut siffror...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: oz_joj
·
Småbarn Sitter med förskoleansökan och skall fylla i förälderns arbetstid+restid för att få fram omsorgstiden. Men finns det någon maxtid/vecka...
Svar
7
· Visningar
5 443
Senast: Carolus
·
Småbarn Jag har varit ute i krig en sväng :angel: Det är så här, att en person som är dömd för sexuellt utnyttjande och våldtäkt på barn har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 315
Småbarn Vad sa era barn som första ord? När hände det? När började de prata mer än ett ord åt gången? Ja, jag inser att det är ett tag kvar för...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp