Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Gravid - 1år Nu när det börjar bli kallare ute så funderar jag på vad dottern (6mån) ska ha på sig. I vagnen har vi en åkpåse i angora så det blir ju...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Efter vecka 30, hur ofta går man till barnmorskan då? Tänker främst region Stockholm för jag har förstått det som att det kan skilja...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Hur tidigt i graviditeten får man åka puls? Jag har ett aktivitets armband och har ökat i vilopuls från 64 till 71 på en vecka.. Kan...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: cili
·
A
Gravid - 1år nästa tisdag åker spiralen UT! Sen blir det bebisverkstad så det sjunger om det. Maken lär få det jobbigt haha..... Grattis till alla...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Som trådrubriken lyder, har ni några bra tips på hur man lindrar när de små får tänder? A är 4 månader och håller på att få sina första...
Svar
5
· Visningar
661
Senast: Kallebus
·
  • Låst
Gravid - 1år Tänkte att en egen tråd kanske kunde vara av intresse :) I de olika bebistrådarna pratas det om när mat introduceras, men att ha lite...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Killaloe
·
Z
Gravid - 1år Får jag oxå vara med...? flitig Bukes medlem som oxå har plussat men med lite anonymitet..fast å andra sidan brukar jag inte hänga så...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Snyggve
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Jag har precis gått in i 7:e veckan, och där kom också illamåendet. Inte alls okontrollerbart, men med klökningar och...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Lillgrabben har magknip, gissar att han sväljer extremt mycket luft med tanke på hur mycket han snuttar oavsett om han är hungrig eller...
Svar
8
· Visningar
649
Senast: Positron
·
Gravid - 1år Vi väntar en liten trea om ett par veckor o jag vill ha andningslarm till hen oxå, precis som till de andra två. När vi fick L 2008...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag läser ju gärna dessa vecka-för-vecka-utveckling-för-ditt-barn, och tycker det är rätt mysigt och kul att veta vad som händer just...
Svar
1
· Visningar
645
Gravid - 1år Ja inte för att köpa barn då :angel: Men för en gravid som vill gå och kika på barngrejer/kläder/även barnvagnar kan vara intressant? Vi...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Lenis
·
Gravid - 1år En helt onödig fråga egentligen, men men ;) Det finns ju massor av fina barnkläder med t ex mumin, bamse, tummen osv, men vart hittar...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: misan
·
Gravid - 1år Nu när lillan är 12 veckor gammal så har läkaren konstaterat att hon har kolik. Det hade jag verkligen inte trott, då hon inte har...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Är gravid i v 9 o har en på 1 år o 9 månader som ibland sover mellan oss. han ligger ju inte alltid still när han sover utan ibland...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: ainasoja
·
Gravid - 1år Mer frågor i barnvagnsdjungeln... Vi har skaffat en rejäl Emmaljunga, men vill ha en lättare för shoppingturer också. En kompis har en...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: misan
·
Gravid - 1år Vår lille Oscar är ett riktigt matvrak och äter idag ersättning samt en portion mild havregröt (Fördelat på måltider) Han är mycket...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Hej alla föräldrar! Jag postar denna tråd här då jag tror att jag får bäst respons här :) Jag har tänkt att jag ska virka eller sticka...
Svar
3
· Visningar
623
Senast: morris
·
S
Gravid - 1år hej. jag ska ha min mens den 19 oktober, då borde ha haft min ägglossning nu.. idag har jag fått ont i vänster ljumske, lite till...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Isak har på bara en kort tid (denna månad) lärt sig smacka med tungän, klappa händerna och nu ligger han på golvet och kommer nästan upp...
Svar
4
· Visningar
620
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Bilsätesskydd
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp