Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Jag fick ju en son för strax över två år sedan. Gubben har börjat prata lite lätt, eller bara sagt att det vore trevligt med ett syskon...
2
Svar
26
· Visningar
3 864
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn En flicka på min dotters dagis är allergisk mot klippt gräs. Hon kan inte ens gå ut på våren, och de vädrar inte på dagarna för hennes...
Svar
3
· Visningar
1 624
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hjälp! Mitt syskon ska döpa sitt barn till ett namn som jag bara inte tål :o Hur ska man hantera det? Jag vill ju inte låta dem förstå...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 770
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Visst är det väl fler än jag? :o Jag har inte mått dåligt, jag har inget hormonhumör och är inte sugen på lakritsbåtar med ketchup...
Svar
6
· Visningar
1 788
Senast: Kalinka
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har en allvarlig fråga till er med barn och till er som aldrig fick några. Hur viktigt är det med barn? Jag har försökt fråga på...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 097
Senast: Pisan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har länge gått o funderat på det där med hur långt tid förlossningen tar, när jag själv kom till världen tog det 40 timmar vilket jag...
Svar
11
· Visningar
1 542
Senast: Mita30
·
P
  • Låst
Övr. Barn Någon som har el. har haft bebis och föl/unghäst samtidigt? Har funderat på att köpa föl nästa höst och barn börjar också bli aktuellt...
Svar
11
· Visningar
1 691
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Barn Jag hatar, med betoning på HATAR, att gå till gyn. Okej, det gör väl "alla" eller de flesta, men jag får panik och underlivet låser sig...
Svar
16
· Visningar
2 552
Senast: Mammadutt
·
B
  • Låst
Övr. Barn När jag skulle få mitt andra barn så var jag på dagen för beräknad förlossning fortfarande helt omogen (livmodertappen). Inte ett tecken...
Svar
3
· Visningar
4 118
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag sett två storrökande "förskolärare" ute på den närmaste lekplatsen. Hur är det i Sverige, får personalen röka tillsammans...
Svar
9
· Visningar
2 203
  • Låst
Övr. Barn Om man misstänker att ens bebis på 6 månader är allergis mot pälsdjur ,ska man göra sig av med katterna hemma och hålla henne så långt...
Svar
9
· Visningar
1 746
Senast: zilla
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min son är just nu hos sin pappa.. eller.. han va det i helgen. Men nu är han med sin farmor hos min sons moster. Jag saknar honom såå...
Svar
7
· Visningar
1 641
Senast: Lejonflickan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite uppe i informationsinhämtning gällande graviditeter och förlossningar. Vad har ni för erfarenheter om ni orkar dela med er...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 242
Senast: Snurrfian
·
V
  • Låst
Övr. Barn (Ännu en anonymis, vill ej berätta vem jag är än) Jag är kanske gravid. Vet inte säkert. Skitjobbigt... Så här är det: Tog ut...
Svar
11
· Visningar
2 615
Senast: Lejonflickan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har träffat mannen som jag vill dela resten av mitt liv med. Allt känns toppen och han känner precis lika dant. Är på väg att flytta 52...
Svar
11
· Visningar
1 625
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det kokta fläsket stekt! Jag är dräktig! Har absolut ingen koll på hur långt gånget jag är, vet bara att jag hade min sista...
2
Svar
35
· Visningar
4 339
Senast: Brutta
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag och min fru var på ultraljud för ett par dagar sedan. Vi trodde att allt var bra och att vi skulle gå därifrån med foton på vår...
2
Svar
25
· Visningar
14 777
Senast: Alvia
·
D
  • Låst
Övr. Barn Läste just om bebisen som blev så svårt skadad vid förlossningen pga läkarslarv att den sedan dog. Mamman ville bli snittad pga den...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 177
Senast: AraSlei
·
K
  • Låst
Övr. Barn I måndags kväll kom lilla Ella :love: En ynka dag över tiden gick jag(värkarna startade iof på söndagen som ju var "rätt" dag) , och...
2
Svar
27
· Visningar
2 967
Senast: Cina
·
  • Låst
Övr. Barn Ämnet har redan avhandlats på Senior en gång, men undrar om man får andra svar här inne? I dag när jag kom hem och tog in posten hade...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 548
Senast: kolarbokalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp