Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Jag har tänkt på det flera gånger då det ju dyker upp sådana trådar med jämna mellanrum, det kanske vore en idé att nåla en tråd där...
Svar
0
· Visningar
885
Senast: Pancakes
·
Bukefalos Bästaste bästa Gunnar, finns där någon möjlighet att lägga till nån form av sortering i mindre områden än län på annonserna? Vissa typer...
Svar
0
· Visningar
942
Senast: LillaMy84
·
Bukefalos När jag klickar upp första sidan på buke, så laddas ju forum-menyerna upp först, och precis när jag ska klicka på tex "äldre ungdom" så...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: _FiA_
·
Bukefalos Har det hänt något med Buke i natt och idag ? Jag har inte fått några uppdateringar på trådprenumrationerna eller ens nya inlägg sen...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: palle
·
Bukefalos ...är väldigt irriterande för ögonen :crazy: snälla byt tillbaks till svart...
Svar
0
· Visningar
1 008
Senast: Rosett
·
Bukefalos När jag har muspekaren över snabsvars-länken syns texten nere i aktivitetslisten som vanligt, men rutan aktiveras inte. Inte heller...
Svar
0
· Visningar
965
Senast: lewellyn
·
Bukefalos ... Fungerar inte på min iPhone. Jag måste bläddra manuellt. Ska jag till sida 6 och är på sida 2 så måste jag gå igenom 3 och 5 först...
Svar
0
· Visningar
1 668
Bukefalos Tidigare i år flyttade jag in bloggarna till det mer forumlika Dagbok. Detta bland annat för att förenkla på olika plan. Jag har sedan...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Får ibland upp en reklamfilm för Hitachi. Den gör sidan seg att scrolla på mobilen. Ytterst irtiterande. Brukar annars inte ha seg...
Svar
0
· Visningar
779
Bukefalos Har lagt märke till att det inte längre bara är Google-annonser på sidan sen en tid tillbaka. Inget fel i det, problemet är bara att de...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Detta togs upp i en annan tråd. Jag skall här försöka informera om hur jag ser på detta. Jag tar nu detta ur minnet, en del av detta...
Svar
0
· Visningar
1 099
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Senaste gången jag kunde svara var 24/12-19.... Så något har hänt efter det...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: palle
·
Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag blev nyss utloggad, utan att själv be om det och utan något annat som jag fattar skulle kunna leda till det. Vad hände? Bara ett...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: malumbub
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Jag hade 1996 eller 1997 en enkät om vad användarna tyckte om sidorna och lite generellt om...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Bukefalos Ytterligare en ny enkät med gamla frågor. Kanske året var 2000 när jag kompletterade de tidigare enkäterna med ytterligare några frågor...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp