Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Försökte få in kompisens häst santo i hästtransporter, i en timma. Då backade jag upp den mot stalldörrarna och efter fyra försök var...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite jobbigt idag på morgonen, ända tills jobbarkompisen kom på att det var halvdag idag. Det är ju dag innan röd dag! Förbättrade...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Dagen började med problem direkt, visste jag ju eftersom det startade igår. Inte vi som orsakat det men vi får rätta till...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland händer det! Jag tog hand om mig själv. En rygg massage och body balance pass. Har inte tränat på sex veckor pga alla skador från...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Skogen med grenar, diken, pölar och stenmurar. Jättekul tycker tinker Laura och trampar på. Äntligen fick jag till rätt sits i...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok eftersom vi båda i stallet har ridförbud efter helgens avåkningar o sjukhusvistelser fick en tredje ta tinkern på hoppträningen. Nervösa...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Känns blä, verkligen blä, tråkigt. Trött på mitt jobb, bara skit. Hinner inte ens vara med dottern på sjukhuset och vara sjuk själv...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinker Laura gick jättefint på hopptävlingen idag. Började på 60cm, kanonfint. Sist vi tävlade glömde jag andas, men det kom jag ihåg...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite rädd kände jag mig. Gick och drog på det. Ska jag rida, inte hoppa iallafall. Kan jag verkligen tävla på söndag. Går noga anmäla...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok nu var det dotterns tur att åka ambulans från hoppträningen till sjukan. Hjärnskakning och uppskrapat ansikte. Grusiga och hästklädda...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag hände det. Satt upp på Indra och red iväg tillsammans med Kajsa. Är det med någon det ska gå lugnt och stilla med, är det...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I eftermiddag var det dags för att följa med kompisen på sadel sittning. Sadeln som följde med hennes häst är inte anpassad till henne...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter skogsrundan med Tinkern kom Kajsa förbi. Ut med huvudet ifrån stallet och skrek på ryttarinnan. Hon hade smsat men jag hade...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok efter fyra veckor var det nu dags att testa ryggens hållbarhet med hoppträning. Är p&j tredje maj och behöver veta om det är möjligt att...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter att läst Mias bok om självkänsla, och resten av liknande böcker på biblioteket..... Så skriver jag ibland ner känslan jag har för...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Som en liten vante i en dressyrsadel, så känns det! Efter fyra veckors hinder frånvaro började hästarna titta och busa runt redan i...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Värsta regnvädret här, konstant nederbörd från morgon till kväll. Sms ade till slut tränaren och frågade om det gick att träna idag...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok nu har jag försökt rida i stubben scandia dressyrsadel i tre dagar, hoppade över igår och tog min gamla frank baines utan knästöd för...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Skrittat lite sakta i två dagar på Tinkern nu, gör lite ont i benet ännu men går att överleva. Indra fick på sig sadel och träns för...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag uppkallad ordentligt och mina reflexer fungerar som de ska. Efter att ryggen värkt järnet efter en dag på kontoret och...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp