Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Blev andra turen i livet med mig och Tinkern i vagnen. Mycket bättre idag. Går stadigt till vänster, fast jag förklarat att det är höger...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag vågade jag mig upp på Tinkern. Fast jag trodde att ryggen skulle gå av. Andas mamma, glöm inte att andas, sa dottern pedagogiskt...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok idag har jag börjat om igen med indra och sadeln. Idag var hon jättenervös så fort jag närmade mig den, ok, jag fick ta på sadeln och...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok fick hem en äldre, mycket begagnad, kieffer sadel idag. Inköpt för att passa Indra. Ska absolut INTE trycka på hennes manke. Är osäker...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Influensan har slagit till, ordentligt. Var nog det som började med lite feber i lördags. Vilket jag ignorerade. Van vid hektiskt tempo...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Alvedon var medicinen för hjärnskakning och ben enligt sjukvården. Idag feber och hosta istället.
Svar
0
· Visningar
176
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Precis fått benet över halva sadel när Indra börja bocka och springa iväg. Inte en chans att vara kvar. Dunsade ner på ryggen och kände...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu förstod hon. Tänkte bryta igenom staketet eller rättare sagt eltråden men ändrade sig i sista sekund. Hoppade jättefint idag. Inte...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hoppning, det bästa Tinkern vet och matte med. Känslan av att det är omöjligt när hon stormar mot hindret men att hon flyger över utan...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Spännande värre, det har ingen av dem gått över. Testade Kajsas barbacka sadel på indra. Låg bra och ganska skön att sitta i. Tycker...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Galopp och hopp i skogen. Precis innan skymningen kom vi hem igen. Ett högt tempo blev det för att hinna runt innan mörkret, som tur var...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Blåste så kallt att jag vände tillbaka hem igen. Skrev ju igår att kroppen var lite förkyld och nu har höstan börjat övergå till att...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fick larm från beredskapen halv tre i natt och var klar vid halv tio. Hela dagen är förstörd av trötthet och pollenallergi med halsont...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tänkte ta en runda på indra idag. För att komma ifrån känslan av att jag inte kan efter hugget i ryggen. Fick sällskap av Kajsa. Helt...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ut med Zingo till kompisens paddock. Zingo förvånade oss alla idag genom att trava självmant in i transporten med grimma! Det brukar ta...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Indra testade löshoppning på riktig ridbana. Drog rakt ut genom ena långsidan som bestod av järntråd. De nya senskydden har fått skador...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Passade på att hoppa med Laura och Zingo idag. Hann med alla skutt innan solen gick ner. Däck hinder och oxer på 80cm. Bara styra o...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det var länge sedan! flög av som en vante. :wtf::wtf::wtf: Travade in på en väg och vips kom en älg farande och tinkern kastade sig åt...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok hästarna ute nu, mumsar på hö som ska räcka hela natten. Ingen mockning imorgon, vad skönt. Igår jobbade jag tretton timmar i sträck och...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vad tiden går, stress och åter stress. Allt ska vara klart samtidigt. Budget, investering, omvärldsanalyser framtidens drift o...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp