Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok En kompis skickade ett tips till mig på en medryttarannons. Det såg ut som den ”perfekta” medryttarhästen för mig, verkligen. Jag blev...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter med näsan djupt i det projektarbete jag ska sammanställa och slutföra nu i maj, på den högskolekurs jag går på distans bara...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är nu nånstans omkring 2½ år sedan som jag slutade rida. Jag red på ridskola då och slutade för att jag tyckte att det inte gav mig...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag gjort nånting som jag aldrig har gjort förut. Det känns väldigt konstigt. Det handlar om jobbet jag skrev om i mitt förra...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har tidigare skrivit om mitt jobb här några gånger. Att det är vissa problem med trivseln på den arbetsplatsen... Jag har kollat...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ett av råden jag fick med mig från hälsohemmet var att jag måste börja tugga maten ordentligt. Anledningen sades vara att om man tuggar...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Då var min hälsohemsvistelse slut, och jag har återvänt hem igen. Men vilken häftig upplevelse det var! Min tanke med att åka dit var...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det här med att arbeta med sig själv är svårt, jag förstår om många bangar den utmaningen. Själv har jag kommit till den delen i min...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter just nu i ett litet rum på ett hälsohem i Dalarna. Det är jättehäftigt att vara här, jag har länge varit nyfiken på att åka...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Till och från har jag funderat lite över varför jag skriver här egentligen. Vad är poängen? Jag skulle ju lika gärna kunna skriva i ett...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Vilken fantastisk diet ägnar jag mig åt då, kan man ju undra? Om det vore så väl... Det är nämligen inte midje- eller stussmåttet som...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått en ny jobbtelefon. Jag tycker att den är värdelös. Hela displayen är nämligen upp och ner på den. Kolla själva! Nog för...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag lovade mig själv häromdagen att jag inte skulle sitta och äta lunch i lunchrummet på jobbet något mer. Orsaken är att det mest bara...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag är lite avundsjuk på er hästintresserade som är av lite mindre size. Det bir onekligen mycket lättare att utöva ett hästintresse när...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Valår. Dom politiska partierna börjar redan spotta upp sig för den stora pajkastningen, förlåt, valrörelsen heter det visst. För varje...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Inatt var jag i ett ganska sunkigt och trångt ridhus, fråga mig inte var. Jag skulle delta på en ridkurs. Dröm (!) om min stora lycka...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Härom dagen gick jag till en blomsteraffär. Jag ville köpa något litet, fint och färgglatt som en present till en vän. Jag har en annan...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har ett huvudbry som stör mig och som jag vill hitta en lösning på så att jag kan "komma vidare". Men jag får inte riktigt grepp om...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig haft möjlighet att ha en egen häst. Jag har dock drömt om det sen jag var pytteliten. Jag har ridit på ridskola, åkt på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp