Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Det är ju ingen hemlis direkt att min ekonomi och mående inte varit så värst senaste åren. Mkt ljus, änglar, meditation, kristaller...
Svar
9
· Visningar
1 456
Senast: GotAsecret
·
  • Låst
Dagbok och räkröresnittar. Enkel vardagsmat rehab's dietist. Temakväll med enkel och lättlagad vardagsmat för ryggmärgsskadade. :D Jaja, gott...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Inte alla som får för tidig julklapp och definitivt inte från sin arbetsterapeut. Några av stenarna är väldigt små, men funderar på att...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Fatima (Phaeton x - Astronaut)), 1984-04-23 -- 2013-11-12
Svar
7
· Visningar
698
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det lönar sig, att inte ge upp när skatteverket inte godtar den blankett som är deras egen, när man begär omprövning för sex år tillbaka...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Den här är ju ok... den är kompletterad två gånger och förhoppningsvis bara väntan kvar...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Dagvård, bålträning på boll i brist på häst... Sjukgymnasten berömde och sa att jag börjar komma in i "följa med hästens rytm"-tänket på...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Somnade efter 02.30 i natt och vaknade runt 10... Softat hemma, tänt ljus lagt orakel och tarot-kort, druckit kaffe, rostat bröd...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Trött, orkar inte ta tag i röran... försöker umgås med mor och far i alla fall. Mamma ska operera en fotled i veckan, så hon är också...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Igår onsdag jobbade jag 8-14.30 åkte hem för att byta till permobil... jag funderade på om jag skulle klä ut mig till trick or treat...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nu är fyra läkarintyg på plats här o där.. * FK för förebyggande sjukpenning på HELTID, november och december, * Länstrafiken för...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Dagbok I tretton år har jag jobbat där jag jobbar än idag och i åtta år har jag varit totalt lojal mot min arbetsgivare, jobbat, jobbat...
Svar
3
· Visningar
1 340
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Hej, nu är det andra gången jag kontaktar er om det här problemet och sist sa ni att det var som det skulle och att mitt gamla...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det är väl dags, att dra sig mot horisontalläge o få lite vila, samt räta ut den ack så numera krokiga kroppen. Jag kan fortfarande inte...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Lugnt o fridfullt på sociala medier. När jag permonerade över stan, genom Lillån och vidare mot Hovsta, så var det rejält urdikat vid...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok När man verkligen försöker vara tydlig och visa var man står och får en storsmocka på käften då blir man less... När de som dessutom...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Ibland får man liksom sätta sig på händerna, för att inte svara något dumt, i grupper och på vänners delade inlägg... Men idag blev det...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok och festar till det med en liter vatten smaksatt med citron... Gaspatronen i sodastreamern har varit slut i tre veckor. Men det här...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Hobbypysslar hemma och min farbror i lägenhet tvärs över gatan drar iväg med mig i länet på kaffe eller lunch. Bilen står fortfarande...
Svar
14
· Visningar
1 143
Senast: tara
·
  • Låst
Dagbok Permonerade västerut o hamnade i stillheten på Längbro Kyrkogård blan kottar, tallar och barr. O så hemåt igen 14 km... Nu ska jag...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp