Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av knäledsprotes (helprotes) och ridning? Jag har dåliga knän på grund av reumatism och fått...
Svar
3
· Visningar
4 238
Senast: CillaW
·
B
Övr. Grenar Någon som kan berätta lite om shettisagility? Vad är det för hinder, vad ska man träna på? Regler och bestämmelser, var kan man få tag i...
Svar
14
· Visningar
2 972
Senast: Dragonfruit_
·
K
Övr. Grenar Vill minnas att jag vid något tillfälle sett att man kan köpa något som ska underlätta att spänna sadelgjorden för personer med svaga...
Svar
4
· Visningar
2 143
Senast: Jen80
·
Övr. Grenar Hej! Vad är avdelningsridning för nåt?? Kram
Svar
13
· Visningar
5 666
Senast: ponni
·
Övr. Grenar någon som har en bild på en connemara som voltigehäst in action?
Svar
8
· Visningar
1 680
Senast: villagegirl
·
Övr. Grenar Vad ska ryttaren ha för att tävla? Räcker det med grönt kort och ponnytravlincens? Då kan man väll även ha sin reg. dress när man rider...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: carolineplayer
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag tänkte bara kolla om någon här har gått galopp utbildningen på British Racing School? Är den bra? Är det värt de nio veckorna...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: HoppFantasten
·
Övr. Grenar Ett jättegrattis till Lisen Rosen & Borka sopm kom 3:a i Ponny SM i galopp. Lisen har haft Borka sedan september och då han kom till...
Svar
2
· Visningar
1 913
Senast: Emmy_Ohl
·
A
Övr. Grenar Jag var och tittade på bruks SM i år, och blev otroligt sugen på att börja tävla själv. vart får man reda på vilka tävlingar som kommer...
Svar
10
· Visningar
2 538
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Övr. Grenar Sitter och väntar och väntar och väntar... Är det fler än jag som väntar på besked om ansökan för HK-diskpenser att använda i "friska"...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: Lejonelle
·
Övr. Grenar Min lille bror som är autistisk blev VÄLDIGT glad när vi köpte våran häst nu. Han älskar hästar och det är det ända (nästan) som får...
Svar
8
· Visningar
2 827
Senast: _otursbarn_
·
N
Övr. Grenar Och hur mkt kan man få för det? Finns det även folk som "tar sig an" åringen och fixar all träning och sedan starter och tävlingar, utan...
Svar
10
· Visningar
2 783
Senast: Hambo
·
B
Övr. Grenar Hej! för några veckor sedan kom det 2 shettisar til vårt stall, dom som ägde dom hade en handikappad son som satt i rullstol och såg...
2
Svar
36
· Visningar
4 738
Senast: DeCloe
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 615
Senast: domino
·
F
Övr. Grenar tror faktiskt att de flesta hästar som inte har ont någonstans och är psykiskt stabila kan gå som handikapp hästar! har e islänning som...
Svar
8
· Visningar
3 544
Senast: Alsterfeldt
·
B
Övr. Grenar Jag har från och till varit intresserad av att prova tornerspel. Nu ska det tydligen starta en grupp i sörmland? Nånting med bock hette...
2
Svar
25
· Visningar
3 950
Senast: Chevaleresse
·
T
  • Låst
Övr. Grenar Fan vad jag hatar galopp. Det är djurplågeri. Alltså inte att galoppera vanligt i dressyr, hoppning, hobbyridning eller någon annan...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 908
Senast: shady
·
Övr. Grenar Har ni provat på det? Kan rekommenderas! Fick iden förra vintern på en email-lista för fjordingar. Vi red barbacka, hästarna är ganska...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 206
Senast: Gilan
·
T
  • Låst
Övr. Grenar Jaa... :) Vilken är den vackraste galoppören ni på ngt sätt kommit i kontakt med?? //The Last
15 16 17
Svar
323
· Visningar
46 194
Senast: jezzy
·
B
Övr. Grenar :rofl: hehe :rofl: :bump:VOLTIGE :bump:!!!! Voltige kan man bara inte tycka är tråkigt :D! Om det är någon mer här på stallet som...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 679
Senast: pigleton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp