Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

De finaste jag vet är min underbara foderponny Gold Digger, han är såå vacker (ponnygaloppör:D)
Inge Bonus är mitt favvo fullblod, så han går oxå med.

Men om jag ska säga fullblod som lixom är: "Wow!"
Blir det nog Waquaas och Little Tom Player, de är fina!
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

han var ju min passhäst när han stod inne på banan. Är det du som köpte honom ?


Kort efter att hon fått honom så skulle han helt plötsligt ut på foder. Men tydligen så har hon sålt honom. Om jag inte kommer ihåg fel så fick hon honom för att dåvarande ägare trodde att han skulle få ett långvarigt hem. Men vad vet jag.
 
Sv: Vackraste galoppören?

SAMWISE är ju ABSOLUT snyggast! Helcool! De e lätt en av dom snyggaste araber som vandrat på denna jord! :love::love: farad e oxå min absoluta 'gullegosse' och blir lika förkrossad varje gång han tävlarpå torsdasgaloppen o int ja kan se han :cry: zoogina zaid o relampago plus är också super :)
 
Sv: Vackraste galoppören?

Ni aknske inte känenr till henne, men Always Classic, uppfödd av Tommy Benlow?
Världens vackraste fullblod, jag svär! Och supermysig!
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

Jag hjälper till lite smått med Happy Friend idag...som är svartbrun..och har bläs med rosa näsa....
Samma tro? :eek:

Happy Friend alias Olle

15678788.jpg


15678774.jpg


15678784.jpg
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hm snyggaste galoppören åste vara la reine du bal efter sin snygga pappa Bal du seigneur... hon är ett fux sto med bred bläs och fyra vita strumpor.. tyvärr än inte startad
 
Sv: Vackraste galoppören?

brief%20history%2020060910_8899.JPG


För mig kommer vår Lille Brief History alltid vara vackrast! :p:love:

startar btw på Jägers på Lördag i Komben.
 
Sv: Vackraste galoppören?

Inge Bonus, underbarast o sötaste fullblodet på denna jord! :love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Jag har bara en som fastnat för alltid o det är Burry Boy. Han bor numera i Uppsala. Startade en del som yngre men klarade inte stressen med att resa så trots framgångar på banan fick han byta liv o bli vanlig ridhäst istället. Goare individ finns inte. Har alltid stenkoll på dig vad som än händer. Skulle aldrig drömma om att änns trampa på dig trots sprallig ryck ibland.

Drömhäst!
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: IngelaH
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 873
Senast: Wille
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp