Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Media Hora en bra och fin häst.
Om man kolla på Araberna så kan nog ingen ta El Sham!
En annan fin häst är Chevely Prince riktigt vacker men har ej gått så bra.
Aramus en skit bra häst och fin, men inte så vacker.
 
Sv: Vackraste galoppören?

Det håller jag med om. Lite istadig att rida bara, men de kanske berodde på galopplivet.;) (om de är samma häst vi skriver om vill säja)

Hittade den här gamla tråden och hade glömt bort det här inlägget... Aramis var född 93 e Muthil u:Trout från danmark. Stall Heat/Dollar ägde honom och han var i träning hos både Mischa och Tommy. Är det samma häst vi pratar om då?
 
Sv: Vackraste galoppören?

de finns så många vackra galoppörer, men SeemsSweet i australien är en av de vackraste.
Vanilla Delight, Stonehaug och Moonhawk i england är oxå vacker!
i sverige.... Le Chef (hos patrik wahl) är fin.
och Warpspeed!

Le Chef är den finaste av dem fina :). Ingen slår honom!!
 
Sv: Vackraste galoppören?

Tycker Mo och Valuta är riktig snygga. Warpspeed, Hawk and I och Shade of pale är inte helt fel heller :P
 
Sv: Vackraste galoppören?

finns så gott om fina hästar så det är nästan svårt att välja!:)
men en häst som är väldigt vacker att se på, är nog (polar bear)

är ganska förtjust i skimmlar. ändå har jag ingen själv!!:D
 
Sv: Vackraste galoppören?

Skulle bara påminna er att komma ihåg BLÄDDEPRINSEN, va han snygg på banan eller?. iallafall när Bremer Pedersen tränade honom, vilken muskelknutte :bump:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Cheffen! :love: Otroligt fin att rida, kändes inte när han nudda marken! Bara suttit på en mjukare häst, Bolondie (Seems Sweet Australien). Vet var Cheffen är nu?
 
Sv: Vackraste galoppören?

Cheffen! :love: Otroligt fin att rida, kändes inte när han nudda marken! Bara suttit på en mjukare häst, Bolondie (Seems Sweet Australien). Vet var Cheffen är nu?

Han är i skåne hos Rolf Olhson och är i träning där nu. Men känner jag dig? Tänkte om du har ridit honom, för han var ju min passhäst :).
 
Sv: Vackraste galoppören?

Du menar när han var så otroligt änglalik så han hjälpte sin svåraste konkurrent att få plats i startboxarna?:love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Nu är jag ju partisk men jag tycker att Signore efter Malvernico är väldigt vacker.... :)
 
Sv: Vackraste galoppören?

Du menar när han var så otroligt änglalik så han hjälpte sin svåraste konkurrent att få plats i startboxarna?:love:

Nej, jag menar när han var så avhängd att hans jockey trodde att han var sist och hon styrde in mot de mindre träsklika delarna av banan där stackars Sune dunsade fram efter att blivit påriden en första gång. Då av en massa skurkaktiga utlänningar.:cool:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Herre jebanot,stackars :love:ROBBANBOBBAN :love:tur hade han iaf som fick luta sig lite mot en mjuk mage då slog han sig iaf inte:love::love::love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Ack ja, det finns ju så många vackra engelska och arabiska fullblod....Men för att nämna några så....

Midweek Storm:love:, Quick Eric:love:,Abrahams, Chepren,Fourscore,Prairie och SJÄLVKLART Euqip Hill RIP...

För arabernas del så tycker jag Gomir och Shakespeare...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: IngelaH
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 873
Senast: Wille
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 105
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp