Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Har ni börjat titta på den gamla videoserien "Ta tyglarna", som nyss har lagts ut på Youtube? Jag väntar mig en spännande diskussion här...
Svar
0
· Visningar
857
Trav Undrar om så kallade genomtrampningsskydd även stöttar upp veka kotor i likhet med westernskydd i neopren som sägs minska genomtrampet...
Svar
0
· Visningar
1 339
Senast: Vitavi
·
Hoppning Hej, har alltid haft detta problem med min ponny nu när jag tänker efter, jag tvekar bara lite och inte lika illa som jag gjorde förut...
Svar
0
· Visningar
1 339
Distans Ni som tränar/tävlar distansritt, vad håller ni för genomsnittshastighet på tävling? Mest intresserad är jag av er som använder t.ex...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: dumletomten
·
Körning Vi har försökt maila och inte fått något svar än (en vecka) och jag tänkte att det är säkert någon här som kommer ihåg hur mycket den...
Svar
0
· Visningar
1 187
Senast: Efwa
·
Distans Hej! Hur brukar ni lägga upp träningsplaneringen under veckan för hästar som tävlar distans. Är ute efter lite nya idéer och träningstips😊
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Bella37
·
Distans Hej! Min häst blev utesluten i den avslutande veterinärbesiktningen eftersom han hade en rodnad i tandköttet (FTQ-mi). Tävlingsförbudet...
Svar
0
· Visningar
1 570
Senast: Bella37
·
Fälttävlan Någon mer som ska dit? :love: Har nyss köpt biljett till terrängen på lördagen. :bump: Min kompis och jag har haft en Roma-weekend...
Svar
0
· Visningar
1 279
Senast: sorbifolia
·
Körning Hur kortar man enklast av skaklar på en gammal rockard? Går det ens på ett bra sätt? Vi har en rockard som passar bra till större...
Svar
0
· Visningar
1 316
Senast: Kilauea
·
Körning Hejsan! Jag har hittat en lite äldre men välhållen wagonette lämplig för ponny ca 100-130 cm i mankhöjd. Tyvärr är spårvidden bara 110...
Svar
0
· Visningar
1 315
Senast: Exit
·
Tävling Jag har tänkt visa min häst på ridhästtestet. Inte visad som 3 åring. För att kunna kvala till breeders krävs ju den uppsuttna...
Svar
0
· Visningar
1 104
Senast: Cicci75
·
Fälttävlan Hej! Nu undrar jag vad ni har för ruiner efter en fälttävlanstävling. Hur sköts hästen om? Hur analyserar du som ryttare dagen och...
Svar
0
· Visningar
1 046
Körning Har en minishettis som är positiv och framåt och rolig att göra saker med. Hon är generellt orädd, utom vid körning och det kommer bil...
Svar
0
· Visningar
908
Senast: Kilauea
·
Fälttävlan Någon som varit i Adare på fälttävlansläger? Skulle gärna höra om era tips!
Svar
0
· Visningar
665
Senast: irma
·
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: nexxa
·
Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp