Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

X
Hästmänniskan En bekant lånade ut sin häst över sommaren. Tyvärr skrevs inga skriftliga avtal. Fodervärden betalade inget för hästen mer än hästens...
2
Svar
22
· Visningar
2 915
Senast: xbella
·
Hästmänniskan vad betalar ni per lektion? ja har nyss betalat räkningen för hela terminen å tänkte oj va dyrt så ja räknade ut stycke priset å fick...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 275
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt ett fullblod och undrar nu vart jag ska anmäla ägarbytet?
Svar
15
· Visningar
2 193
Senast: tifo
·
H
Hästmänniskan Om man vill hålla på med galopphästar när man blir äldre kan man gå på tex naturbruk och efter man har gått klart det söka in på något...
Svar
3
· Visningar
1 771
Senast: Hida
·
Hästmänniskan Många frågor gällande bestämmerlser vid transport av häst har varit uppe på detta forum ett flertal gånger. Nu vill jag tipsa er alla om...
Svar
8
· Visningar
1 370
K
Hästmänniskan Kom att tänka på detta i samband med att jag ska skaffa pass till min häst. Det står på ASVHs hemsida att man ska skicka in...
Svar
6
· Visningar
4 038
Senast: Jet
·
Hästmänniskan Förutom att Ridsportförbundet har litteratur inom området har jag precis upptäckt att även STC (Svenska Travsportens Centralförbund= har...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Tölva
·
Hästmänniskan Har US några aktiviteter hos er? Vaddå? Här har vi mest Påskshow, en gång per år då. Brukar hållas vid varje långfredag varje år. Sedan...
Svar
11
· Visningar
2 316
Senast: trasdokka
·
I
Hästmänniskan Min nyinköpta häst är försäkrad i det bolaget nu, men jag har funderat på att byta då jag alltid haft Agria. Skulle va bra att få höra...
Svar
12
· Visningar
2 503
Senast: Idasagare
·
B
Hästmänniskan Går i häst köpar tankar och funderar lite på kostnader, givetvis beror det ju på om man ska hästen inackorderad mm, men vilka i regel...
Svar
12
· Visningar
4 681
Senast: blohme
·
B
Hästmänniskan Hej alla! för drygt två månader sedan kikade jag på en häst på ett försäljningsstall i Uppland. Jag bestämde mig för att köpa hästen...
Svar
15
· Visningar
3 545
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Nå er det slik at jeg endelig skal kjøpe meg en superponny :banana: Yohoo!! Har vært å sett på en nå. Hun er nettopp kommet fra...
Svar
16
· Visningar
2 519
Senast: yodi
·
Hästmänniskan Finns det någon som har erfarenhet av att använda s.k. köldridåer, ni vet sådana tunga plast/gummiremsor som används t.ex. i kyllager...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: Tölva
·
H
Hästmänniskan Varför är hästtransporter så himla dyra? En 86:a för 25.000kr. Mycket pengar tycker jag för ett så pass gammalt släp. Har letat nu ett...
2
Svar
24
· Visningar
3 920
B
Hästmänniskan Hur mycket tar era vet. för att vacinear eran häst för influensan och stelkramp om ni åker dit???
Svar
10
· Visningar
1 540
Senast: semlis777
·
A
Hästmänniskan Hur många av skippar försäkring på hästen för att det är så dyrt?? Jag vågar inte det, men skulle gärna vilja veta om det ä'r några som...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 397
Senast: Nielaa
·
C
Hästmänniskan Är det någon /några här på buke som har det yrket?? Vart kan man då utbilda sig till det, vad krävs det? Hur lång är utbildningen? Vad...
Svar
17
· Visningar
5 415
Senast: Carolrita
·
Hästmänniskan Vilket försäkringsbolag ska man välja och varför? Jag har Länsförsäkringar som hemförsäkring just nu, men funderar på att byta till...
2
Svar
35
· Visningar
4 478
Senast: Mitra
·
W
Hästmänniskan Vad för olika yrken kan man ha innom häst - området :confused:
Svar
9
· Visningar
4 639
Hästmänniskan :mad: Nu var det premien för hästsläpet som höjdes med flera hundra/år. Och som vanligt med orden "pga skadeutvecklingen"... Grrrr...
Svar
19
· Visningar
1 610
Senast: Maléne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp