Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

V
Hästmänniskan Min ridlärare värkar inte gilla mig. Hon ger mig alltid den häst jag inte är så pigg på att ha, när jag äntligen har en häst jag...
Svar
10
· Visningar
1 976
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Ni som gick på Finsta 1982-1990. Skall ni gå på träffen???
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: shady
·
S
Hästmänniskan Stallet som jag hyr in mina hästar hos har en relativt stor hage som endast används 2-3 månader per år. Den ligger precis intill deras...
Svar
14
· Visningar
3 934
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Håller på att fixa vatten till stallet och funderar på vart jag ska sätta vatten koppen. Ligghallen är 30 kvadratmeter och det är tre...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: ullis25
·
S
Hästmänniskan Vi har tydligen fått almsjukan i vår sommarhage =dvs alla almar kommer förr eller senare att dö :( Tyvärr blir det inte många träd kvar...
2
Svar
32
· Visningar
10 228
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Hästmänniskan Nu börjar ju hösten närma sig och bönderna börjar skörda sitt spannmål på åkrarna. Då vi runt vårat stall bara har sur-bönder :devil...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 866
Senast: Jen80
·
K
Hästmänniskan Har sett att endel lägger någon slags matta i botten på ridbanan innan de fyller upp med underlaget. Måste man det? Vi ska anlägga...
Svar
7
· Visningar
7 923
Senast: pott
·
G
Hästmänniskan Nån som vet vad det kostar att föra över en häst till Norge, har ev en kompis som ska sälja sin ena pålle till Norge och skulle vilja...
Svar
10
· Visningar
7 607
Senast: Immer
·
J
Hästmänniskan Har precis rivit ner två stycken stora som gick upp genom taket på ladan/stallet. Eftersom de var i trä och inte plåtskodda så hade det...
Svar
18
· Visningar
4 658
Senast: armada
·
Hästmänniskan Någon som vet vad det kostar att importera en Islänning? Hörde av en bekant att det ska vara mkt billigare att direktimportera än o köpa...
Svar
16
· Visningar
2 694
Senast: jaca
·
B
Hästmänniskan Skall försäkra mitt varmblod. MEN jag har velat länge nog om var jag skall försäkranågonstarns :crazy: Det står mellan Agria och...
2
Svar
32
· Visningar
3 312
Senast: Stina L
·
T
Hästmänniskan Vet inte om det redan finns liknande trådar?!? Undrar vad Ni som byggt ridhus betalat för dem? Och vad har Ni för mått på dem och vem...
Svar
11
· Visningar
4 928
Senast: L_S
·
Hästmänniskan Hej! Startade frågan under Tävla Islandshäst men flyttade tråden hit och hoppas att jag kommit rätt. Jag skrev då: Det finns ju...
2
Svar
23
· Visningar
3 400
Senast: sune4you
·
Hästmänniskan Någon som går denna utbildning?? Funderar på att söka... Hur trivs ni ?? Hur är det att studera i skara? :confused: :bump:
Svar
7
· Visningar
6 022
Senast: astran
·
Hästmänniskan Har ni blivit \"lurade\" vid hästköp? Den senaste tiden har jag hört om flera personer som blivit lurade vid hästköp. Exempelvis att...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 973
Senast: lindux
·
B
Hästmänniskan Hej! Har någon här erfarenhet av att köpa häst från sk. förmedlingsstall? Jag har varit inne på några hemsidor och kollat lite, men det...
Svar
6
· Visningar
2 866
Senast: favoritponny
·
L
Hästmänniskan Är det någon som använder programmet "Tävling Hästsport" från GBD DATA? Bra, dåligt? Har förvisso beställt ett provex, men vore kul att...
Svar
3
· Visningar
1 360
Senast: lilleman
·
Hästmänniskan Jag vill veta om någon har erfarenhet av Volvo BM 2254 (eller 2204, 2200, 2250). både positiva och negativa omdömen efterlyses!
Svar
12
· Visningar
23 893
Senast: Stalledrängen
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag spanar lite smått efter en traktor till vår lilla gård. Kan tyvärr inget om traktorer och vill därför kolla om ni har några...
2
Svar
23
· Visningar
9 654
Senast: Moniaday
·
M
Hästmänniskan Vad betalar du för: *Stallplats?(vad ingår?) *Hö? *Spån/halm/torv? *Foder? *Hovslagare? Var bor du?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 620
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp