Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Vad ska jag bli när jag blir stor *suck* Är 24 år nu och vill helst av allt jobba med djur. Är inne på djursjukvådare men det krävs så...
Svar
14
· Visningar
1 739
Senast: Kassiopeja
·
R
Hästmänniskan är det nån som har gått där lr kanse går där nu?? är det bra där?? jag va där i heljen å det verkar ju versta bra där ju =) e det de lr??
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: sweet_extraa
·
M
Hästmänniskan I "vårt" stall står det en 2-årig hingst. Den är ohanterad, bits och sparkas. Alla som har häst i stallet delar på insläpp...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: Sammet
·
E
Hästmänniskan Om en häst blir utdömd och någon vill ge hästen en andra chans och därav erbjuder sig att köpa hästen, vilket pris är det då som anses...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 414
Senast: Sammet
·
G
Hästmänniskan Min nya sadelkammare kommer att bli 2.60 i takhöjd, den gamla var knappas två... Hur utnyttjar man det på ett bra sätt???
Svar
7
· Visningar
1 577
Senast: furreburre
·
L
Hästmänniskan Hur gör jag då för att flytta mina hästar till min enskilda firma ? Eller de kanska inte behöver flyttas ?
2
Svar
28
· Visningar
4 006
Senast: athena
·
K
Hästmänniskan om man bara läser naturvetenskapliga ämnena, kan man söka till hippologen då??? lr måste man ha FLERA BEHÖRIGHETER??? å läsa på komvux??
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Cockney
·
L
Hästmänniskan Är det nån som lånat pengar för att kunna köpa sin häst? Jag har tidigare studerat men har nu äntligen fått jobb! :) Jag tjänar hyfsat...
Svar
12
· Visningar
2 937
Senast: Mynta2
·
M
Hästmänniskan Undrar om det finns någon mer som jobbar som ridlärare på ridskola?? Är nyfiken på hur ni gör på helgerna, vem som jobbar och vad som...
2
Svar
31
· Visningar
2 947
Senast: Lorpan
·
V
Hästmänniskan Rider inte där längre ,men ridskolan här har satt sista datum då man ska säja till att man inte vill fortsätta rida inför nästa termin ...
Svar
13
· Visningar
2 420
Senast: jontemyra
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Medryttare... Är det verkligen så dyrt? Jag skrev på en sida ifall någon av de ev. ville bli medruttare i vinter för 400kr i månaden för...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 139
Senast: Eve
·
Hästmänniskan Jag har alltid varit intresserad av att bli sadelmakare, men tar man upp det för arbetsförmedlingen så är det "inget dom kan hjälpa till...
Svar
17
· Visningar
2 517
Senast: misan
·
Hästmänniskan Ridning och graviditet Törs ni rida gravida? Är det oansvarigt eller alltför svårt att låta bli? Vad har ni gjort/kommer att göra?
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 756
Senast: Orzon
·
S
Hästmänniskan Känner mig osäker på hästköpet. Vad bör jag tänka på när jag köper häst? Jag tänker såklar veterinärbesiktiga hästen, men förutom det...
Svar
15
· Visningar
5 650
Senast: Cockney
·
N
Hästmänniskan min ridklubb ska tydligen ha en policy om att man inte får lov å stalla upp travhästar på klubben som privathästar. en tjej blev...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 169
Senast: Fjomp
·
E
  • Låst
Hästmänniskan Jag har praktiserat på en ridskola, inga namn nämda, ett tag. Nu var det så här att under en ridlektion för lite yngre ungdommar (ca.10...
2
Svar
24
· Visningar
5 807
Senast: ameo
·
B
Hästmänniskan Är det någon har som har varit som praktikant på Flyinge AB? Hur var det, för och nackdelar. Utvecklas man positivt? Är det någon...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: Linduska
·
A
Hästmänniskan Får det förekomma? Jag var på ett möte i helgen för en ideel förening och det kom upp till diskussion att styrelsens protokoll var...
Svar
16
· Visningar
6 307
Senast: Nifty
·
Hästmänniskan Är det någon som har lust att förklara det här med 'ridledarutbildning', 'RIK I, II, III' osv?? Vad är "bäst" och vad innebär de olika...
Svar
7
· Visningar
1 763
Senast: Darbhanga
·
B
Hästmänniskan vi bor nära en fin anläggning och tränar våra hästar där, nu har den klubben kommit med ett krav... för att få träna där måste man tävla...
2
Svar
22
· Visningar
2 770
Senast: ZOFUS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp