Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Skall försäkra valack född -03 sv. halvblod. Vad har ni för erfarenheter av de olika bolagen? Agria, If, Folksam... Finns det fler?
Svar
2
· Visningar
538
Senast: GiG
·
Hästmänniskan Hej alla! Är sugen på att söka till Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar programet som dom har på BYS. Så undrar om det är...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: MilkyWay
·
J
Hästmänniskan Jag håller på att bli galen! Nån som kan hjälpa mig?? Letar efter resultaten från treårsfinalerna år -99 och -00, men kan verkligen...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Choklad
·
Hästmänniskan Hej, har en fråga jag har en häst som jag är fodervärd åt. Men han börjar bli gammal så sen framåt över skulle jag vilja köpa egen häst...
Svar
1
· Visningar
533
Hästmänniskan Hej, någon som vet när julshowen från Globen( den som är runt 1:a advent) sänds på tv? Brukar det vara nu eller runt nyår?
Svar
1
· Visningar
532
Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
531
Hästmänniskan Jag fick mitt stilhoppningsprotokoll igår, första gången jag har stilhoppning och fick minst 7,5, jag själv tycker att de är fina poäng...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: Jamie
·
Hästmänniskan Det verkar superintressant, man får reda på så mycket om sadelns uppbyggnad mm inte bara se hur den ligger på hästen. Fasen min egen...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: godishanna
·
Hästmänniskan Den här artikeln har låsts upp i efterhand (gissar att det är därför som @Gunnars sökmotor har missat den)...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Sååå! Jag har två hagar som är katastrofalt leriga. Och en hage där det vuxit alsikeklöver under sommaren (ingen häst gått där). Det är...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Rexero
·
Hästmänniskan Då jag och min sambo letar hus i Sösdala (Skåne) så måste jag ta reda på hur det är att ha häst där, det är trots allt avgörande för...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Är ny här så vet inte om detta inlägg kommer under rätt kategori, men tänkte höra med er om ni vet om man som ungdom kan engagera sig i...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: stormarn99
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Funderarn
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon som har erfarenhet av att jobba med häst i England? Har läst lite annonser och som vanligt så verkar allt...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: OS90
·
Hästmänniskan Ridsportentreprenör, BYS "nygamla" utbildning. Någon som sökt den? Någon som kanske gått där och kan berätta mer om ridskolan?
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Heldin
·
Hästmänniskan Hej, Jag planerar att ta med mig hästen från Stockholm till vårt sommarhus på Gotland i sommar. Har någon god erfarenhet av...
Svar
2
· Visningar
501
Hästmänniskan Hej! Jag har en vinterhage med tråd, ingen ström, och trästolpar i hörnen...det har funkat än så länge för mina 2 gamlingar... Men nu...
Svar
0
· Visningar
494
Hästmänniskan Någon som pluggat till/jobbar som equiopat? Hur ser arbetsutsikterna ut? Löner? Kan det vara en värd investering om man vill jobba med...
Svar
2
· Visningar
488
Hästmänniskan Hej! Jag är 15 år och ska flytta tillbaka till stockholm för att gå på gymnasium nästa år. Jag har ridit i 10 år och är för tillfället...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Görel
·
Svar
1
· Visningar
486
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp