Bukefalos 28 år!

Rexero

Trådstartare
Sååå! Jag har två hagar som är katastrofalt leriga. Och en hage där det vuxit alsikeklöver under sommaren (ingen häst gått där). Det är dött och svart sedan länge men ganska mycket.
Att ha kvar hästarna i lerhage känns ohållbart pga skaderisken, men kan jag släppa de där det finns dött alsike? Att gå för hand och rensa är inte ett alternativ, tror jag. Allt går ju. Men måste jag? Tänker att de inte alls kommer äta i princip rutten klöver, men vad vet jag?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 415
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 590
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Behöver andras syn på det hela för just nu sliter jag bara håret över hur jag kan känna så här... Det har väl varit i nån månad nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 629
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 353
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp