Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund \"flickan som blev biten av en collie!! \" Fejko tog upp detta på senior...om hunden som bet flickan. Vad tycker ni här inne på hund...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
14 074
Senast: LIA
·
C
Övr. Hund Hur ska jag bära mig åt när min sambos tik inte låter mig komma in i mitt eget sovrum utan att försöka hoppa på mig. Hon har blivt mer...
Svar
19
· Visningar
2 646
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Varför gör han så? Jag har 2 hanar en på 7år och den andra är 3.. Nu är det så att den yngre, luktar på den äldres kön och sen klapprar...
Svar
10
· Visningar
1 880
Senast: LabeRt
·
M
Övr. Hund Undrar om det finns några fler här på buke som har nån typ av polarhund? Har själv en Grönlandstik :)
Svar
8
· Visningar
2 790
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag vet inte om jag är ledsen eller lättad, troligen båda delarna. :cry: Hon var 11 år och har varit lite stel på sistonde men imorse...
Svar
12
· Visningar
1 984
Senast: katja40
·
W
Övr. Hund Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag...
Svar
6
· Visningar
1 962
Senast: Kaos
·
S
Övr. Hund Läste en tidigare tråd om vilka olika foder folk ger sina hundar, för- nackdelar. Såg att flera gav sina hundar färskfoder som man...
Svar
0
· Visningar
2 195
Senast: smartie
·
B
Övr. Hund Vi har nu bestämt oss för en schäfer som nästa hund. (Och jag är överlycklug då schäfer alltid varit en drömhund! :)) Nu undrar jag om...
Svar
13
· Visningar
5 727
Senast: Pyrusan
·
S
  • Låst
Övr. Hund Besökte veterinären igår med min tre-åriga schäferhane för vacc samt kolla orsaker till en fasansfull andedräkt som kommer o går...
Svar
4
· Visningar
4 337
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Hund Stod häromkvällen på min balkong och såg hur fyra invandrarkillar trissade en liten pitbullvalp.Tillsist var den så uppkörd att den...
Svar
14
· Visningar
2 246
Senast: marieka
·
Övr. Hund Har läst lite här på hund och vad som slår mig är ur mycket man ska/bör kunna för att ha hund. Uppfödare berättar hur höga krav man har...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 413
Senast: Lejanna
·
D
Övr. Hund Jag måste ju bara visa er det här kortet på Nixon. Han ser för rolig ut hahaha :rofl: Har ni några roliga kort på era hundar?
Svar
8
· Visningar
2 132
Senast: Agraff
·
B
Övr. Hund Min hund är mager. Har varit till vet en massa gånger. Han åt dåligt redan som valp. Åkte till vet och fick pencilin mot hans röda...
Svar
7
· Visningar
4 573
Senast: jontemyra
·
B
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av hund som fått fel på njure. Vad får dom för symptom ? Vad tar man för prov ? Finns det medicin för det ?
Svar
2
· Visningar
3 667
Senast: Agraff
·
Övr. Hund ... vad har ni att säga om denna ras? Jag är inte riktigt i hundköpartagen, men en vacker dag så SKA jag ha en hund och just nu är jag...
Svar
9
· Visningar
3 551
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Hur gör ni som äger både tik & hane? Med andra ord hur gör ni vid löp? När ni är hemma och ska ha hundarna ute? När ni ska åka iväg? På...
Svar
5
· Visningar
2 965
Senast: litania
·
K
Övr. Hund Är det verkligen som det ska med dessa vita tuggben när de luktar stark ungefär som katturin. Det nästan fräter i näsan när jag sitter...
Svar
0
· Visningar
2 314
Senast: KaZa
·
Q
Övr. Hund hur gammal måste hunden vara innan man får börja träna själva hopphindrerna..? :confused: Jag har en på ca.6 månader och hon hoppar vad...
Svar
2
· Visningar
2 137
Senast: Ginger
·
Q
Övr. Hund Vi i vår familj köpte en hund för ca. 3 månader sen.. hon är ungefär ett halvår nu! Men hon är så PIGG.. Det hjälper inte heller om hon...
Svar
2
· Visningar
2 384
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Läste i boken " Du och Din hund" att man kan ge kokosfett i kosten till en hund med sjukdomen EPI = exorin pancreas insufficiens...
Svar
5
· Visningar
1 675
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp