Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund a`la sämre variant av marknadsundersökning :bump: 1) Skulle du kunna tänka dej att ha din hund på dagis eller är det helt otänkbart...
Svar
9
· Visningar
1 698
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund när ska tandstenen bort? när blir hunden störd av den? vad kan man göra själv? kan man förebygga tandsten genom att ge torrfoder...
2
Svar
24
· Visningar
8 832
Senast: **BORTTAGEN**
·
Y
Övr. Hund Är det någon här som har en pitbull eller är uppfödare av rasen? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
2 949
Senast: Raven
·
Övr. Hund Hej på er! Jag vill gärna cykla till jobbet och hunden (tax) jobbar med mig på dagarna. Är det någon som kännner till var man kan hitta...
Svar
11
· Visningar
5 497
Senast: vivianhegre
·
Övr. Hund Nu är det så att min hund håller på att bli lite äldre ( har alltid sett honom som unghund 2år ) Men nu fyller han faktiskt hela 7 år...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Hur gick det? Vad kostade det? Hur stor är din hund? Från vilket land till vart? Måna frågor men vore jättetacksam över svar då jag ska...
Svar
14
· Visningar
1 714
Senast: **BORTTAGEN**
·
G
Övr. Hund ...om man kan ge gurkmeja till hundar? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Min hund är både lydig och snäll, han låter aldrig när jag lämnar lägenheten osv.. :love: men.. Min hund är på balkongen ( 5 kvm) med...
Svar
1
· Visningar
1 684
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund hur har det förändrat er hund, fysiskt och psykiskt? Blev det några svårigheter under valpningen och hur mår tiken idag? Vad finns det...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Yngsta tiken löper nu, men eftersom vi bor på landet utan "hundgrannar" så har det inte varit något problem. Men igår så stod plötsligt...
Svar
8
· Visningar
1 460
B
Övr. Hund Min hanhund på 9 månader har börjat plocka ut innersulorna ur alla mina skor. Jag fattar inte hur han får ut dom. Han tuggar inte på dom...
Svar
7
· Visningar
1 525
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Hund om en hund har noskvalster vad har den för symtom??? hur behandlar man det... hur mycket kostar det ungefär??? jag tror att min hund en...
Svar
4
· Visningar
3 623
Senast: alltidhvit
·
Övr. Hund Min snart halvårsgamla kille äter inte så sitt valpfoder i den mängd han borde (vi var dumma nog att börja blanda lite annan mat i...
Svar
10
· Visningar
3 749
Senast: litania
·
Övr. Hund När jag åkte till jobbet såg jag två av grannhundarna, de stod så konstigt brevid vägen. Sen såg jag att de satt ihop - baktill :smirk...
Svar
1
· Visningar
1 280
Senast: Thindra
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ställa ut våran hund. han är fem åc och har aldreig blivit utställd. Hur ska jag göra?
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: Demon
·
T
Övr. Hund Jisses... Jag tror att jag skulle behöva en stödfamilj eller nått. Morgonen börjar med att jag skall släpa ut båda jyckarna på...
Svar
8
· Visningar
1 771
Senast: Thelma
·
B
Övr. Hund Jag har ett litet problem som jag känner att jag måste få prata lite om. Jag har en 8 månaders dalmatinervalp som är konstaterat...
2
Svar
26
· Visningar
6 921
Senast: Duvan
·
B
Övr. Hund Just nu passar jag en 12 veckor gammal valp, jättesöt och go. Har ju även mitt eget yrväder här. Jag blir lite orolig för han är så...
Svar
1
· Visningar
1 277
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Jag undrar om det är så att en hund som sitter i hundgård kan vara ensam fler timma på dagen än en som är inomhus. Har sett många hundar...
Svar
8
· Visningar
2 283
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund är det nån som vet hur gammal de brukar bli ungefär? har hjärtfel stor betydelse?
Svar
4
· Visningar
12 439
Senast: absolut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Hjälp med fundering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp