Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Katthälsa Hej igen! Jag ställde frågan om någon MSM till sin kisse men förklarade inte varför jag undrar. Får väl skylla på att jag jobbar...
Svar
11
· Visningar
3 372
Senast: BabaJaga
·
L
Katthälsa Natten till gårdagen gick min lilla exotictjej bort. Hon var en liten tös på 7 månader, mest i växten vilket vi trodde härrörde från...
Svar
7
· Visningar
1 817
Senast: Hedwig02
·
P
Katthälsa Jag är lite orolig för lillkatten som vi endast har haft en månad. Hon är dålig i magen. Hon var det när hon kom till oss, men då trodde...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Hedwig02
·
Katthälsa Min 13-åriga katt har i perioder jamat/skrikit på nätterna, men nu verkar det som att det blivit ett permanent tillstånd. Tidigare har...
Svar
8
· Visningar
5 982
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vår ena hankatt har blivit knäpp. Han har fått en ny leksak, en pinne med ett tjockt tygband på. Han tar bandet i munnen, börjar...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Hur skapar jag ett bra hem för skygga katter? Jag ska ta två skygga kattungar från ett katthem i närheten och funderar över hur jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 259
Katthälsa Jag har två katter. Den ena är katthemskatt som kom till mig i början av året. Den andra har jag haft sedan hon var bebis och hon är...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag ska kastera min hankatt inom det närmste veckorna och undrar helt enkelt vad det brukar kosta på ett ungefär? Inte för att priset...
Svar
18
· Visningar
1 399
Senast: Gnist
·
Katthälsa Skum tråd, jag vet. Behöver dock snabbt svar!! Jag har möss på vinden och de håller just nu på och gnager sig ner via innertaket precis...
Svar
4
· Visningar
4 422
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa hur ser man skillnad?:crazy: Mörkt klegg tog veterinären bort med tops och sa direkt att de va öroninfektion. Fick örondroppar som vi...
Svar
2
· Visningar
1 767
Senast: bengeten
·
Katthälsa Min sambos mamma och syster har sedan 2 veckor tagit hand om 4 övergivna kattungar, oerhört söta och charmiga, men den ena är ganska...
Svar
5
· Visningar
3 125
Senast: Ella1996
·
B
Katthälsa Min älskling Bosse, vit hankatt på 5 år...har kissat blod i lådan :( Såg det nu ikväll... Han verkar inte ha ont, han spinner och...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Luleå
·
Katthälsa Så här är det: Vår familj har en 16-årig kastrerad hankatt som vi har haft sen han var unge. Fick honom av mormor och morfar, och har...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Majvi
·
F
Katthälsa Någon kan kanske komma med tips eller förlsag på vad mitt problem beror på. Vi skaffade från början två kattor som får springa in och...
Svar
19
· Visningar
2 261
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hur gör ni som har innekatter med motion.. visst man kan gå ut o promenera med dom, men än har jag inte införskaffat sele :p Men...
Svar
10
· Visningar
6 570
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Vår maincoon har ju atros i bogen och behöver ibland en omgång med metacam. Vid förra omgången spydde ha första dagen strax efter att...
Svar
3
· Visningar
9 732
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Min kise är en honkatt på ca 20 månader. Hon har aldrig varit skadad eller liknande och har alltid varit en pigg & glad kissemisse...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: enjoyable
·
Katthälsa Eller snarare skydda stygnen. Hon har fått en tröjärm med hål i stället. Tratten användes som ett femte ben. Det är ett litet ärr och...
Svar
3
· Visningar
8 301
Senast: FadeAway
·
Katthälsa När bör man börja fundera på om man ska begränsa kattens tillgång till mat eller ej? Är det bara om man märker att katten börjar lägga...
Svar
3
· Visningar
883
L
Katthälsa Hej! Har en innekatt. Burma som inte håller värmen så bra när vi är ute och går (i koppel). Har tittat lite på nätet men inte hittat...
Svar
7
· Visningar
2 601
Senast: Mischmasch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp